Browser
stl_s 3840
arlet 2470
blokere hjemmesider i IE, W2000
Fra : jpc

Dato : 29-11-03 18:23

Visse hjemmesider vil jeg gerne kunne slippe for, f.eks. nogle af de mere
aggressive, også af hensyn til børnene.
Når jeg vil indskrive en som "klassificeret" er det ligemeget hvordan jeg
formulerer adressen
så melder den " Ugyldig jokersekvens" og angiver hvordan, den skal
formuleres.
Når jeg efterligner det får jeg samme fejlmeddelelse. >:(
Og hvad er en jokersekvens???
En søgning på Google har ikke givet nogen resultater overhovedet.
jpc

Fra : S

Dato : 29-11-03 20:20

jpc skrev news:JB4yb.3701$xC2.1599@news.get2net.dk
> [...]
> Og hvad er en jokersekvens???
> En søgning på Google har ikke givet nogen resultater overhovedet.

Du kan blokerer dem i hosts-filen

Fra : jpc

Dato : 29-11-03 21:34

"S" <ugyldig@spammail.indvalid> skrev i en meddelelse
> jpc skrev news:JB4yb.3701$xC2.1599@news.get2net.dk
>
> Du kan blokerer dem i hosts-filen
Hvordan gøres det?
jpc

Fra : S

Dato : 29-11-03 22:24

jpc skrev news:Ro7yb.8613$pS4.3228@news.get2net.dk
> Hvordan gøres det?

Under teksten skriver du:
127.0.0.1 ad.densideduvil.blokerer

Fx: "127.0.0.1 ads2.jubii.dk" som blokerer jubiibannerreklamer

Fra : jpc

Dato : 30-11-03 10:56

> jpc skrev news:Ro7yb.8613$pS4.3228@news.get2net.dk
>
> Under teksten skriver du:
> 127.0.0.1 ad.densideduvil.blokerer
>
> Fx: "127.0.0.1 ads2.jubii.dk" som blokerer jubiibannerreklamer
Jeg er stadig ikke helt med. Prøv at forklare det helt fra starten, er det
under Klassificeret (sikkerhed) jeg skal skrive sådan?
Eller hvad mener du med "Under teksten"?
Hilsen jpc

Fra : S

Dato : 30-11-03 12:12

jpc skrev news:N8jyb.56$vc1.5@news.get2net.dk
> Jeg er stadig ikke helt med. Prøv at forklare det helt fra starten, er det
> under Klassificeret (sikkerhed) jeg skal skrive sådan?

Nej. Jeg skrev i din "hosts"-fil

> Eller hvad mener du med "Under teksten"?

I bunden af siden.

Fra : jpc

Dato : 30-11-03 12:50

> jpc skrev news:N8jyb.56$vc1.5@news.get2net.dk
>
> Nej. Jeg skrev i din "hosts"-fil
>
> I bunden af siden.
Hvor finder jeg "hosts"-filen?
Og
når du skriver "i bunden af siden": I bunden af hvilken side?
Du må undskylde, men det er ikke særlig klart beskrevet for mit ringe hoved.
jpc

Fra : Peter

Dato : 30-11-03 17:20

"jpc" <jpc@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> når du skriver "i bunden af siden": I bunden af hvilken side?
> Du må undskylde, men det er ikke særlig klart beskrevet for mit ringe
Du finder filen hosts i c:\windows\system32\drivers\etc og åbner den med fx
notepad.

Peter