HJÆLP inden jeg bliver indlagt på psyk...
Fra : Jensen

Dato : 29-11-03 13:59

Nu har jeg klaret at fucke et bundkort ved at forsøge på bios opdatering !
Godt det er smidt ud og nyt bundkort er indkøbt inkl ny 2400 P4 Celeron
Sætter skidtet i kabinettet uden noget andet end harddisk og floppy - ALLE
de få jumper står rigtigt men jeg får bare S O R T skærm, der kommer ingen
signal ud.
Skifter skærm, skifter RAM, skifter Harddisk + floppy lige lidt hjælper
det???????????????????

Efter gang på jumper igen, ud med prossor - ind med prossor osv og stadig
SORT skærm.

Monter andet grafikkort stadig ingen ting ??

Pls help

Morten

Fra : Kim

Dato : 29-11-03 14:42

Har du "clearet Cmos" ?

Kim B. Steffensen.

Fra : Jensen

Dato : 29-11-03 15:47

Cmos blev clearet inden første opstart, efter følgende har jeg haft
batteriet ude i 4 timer .....

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-03 15:51

Jensen wrote:
> Nu har jeg klaret at fucke et bundkort ved at forsøge på bios opdatering !
> Godt det er smidt ud og nyt bundkort er indkøbt

ECS bundkort?
Ifølge itbutikken.dk er der næsten 21% defekte blandt det mærke, direkte
fra fabrikken af.

Fra : Jensen

Dato : 29-11-03 16:17

Jensen smasker sit hovede ned i tastaturet
iylscyuvcwenv3896276bvp3oihqnæchwac

Hvor uheldig kan jeg dog være.... Det er et ECS bundkort, fuck mand nu har
jeg spildt en hel lørdag på røv og nøgler.....
Jeg skulle selfølige lige spare 200 dask og købte ECS

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 29-11-03 16:46

> [...]
har
> jeg spildt en hel lørdag på røv og nøgler.....
> Jeg skulle selfølige lige spare 200 dask og købte ECS

prøv at se på det her bundkort (AsRock P4AL-800)om det ikke skulle være lige
så billigt som ECS , og noget beder
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1265007904

Hilsen Søren

Fra : Kaasing

Dato : 30-11-03 21:57

Inden du går helt amok, så har jeg haft lignende problem med et ECS
bundkort. Jeg løste problemet ved at isolere bundkortet fra kabinettet, dvs
ved hver af de skruehuller mellem biundkort og kabinet satte jeg en lille
spændeskive agtig ting af plast, og det hjalp.
Du kan teste det ved at tage bundkortet ud af kabinettet og sætte det på et
skærebræt eller lign. og så tænde for computeren, hvis den virker nu er det
pga af at MB får stel fra kabinettet.

/Poul

Fra : Jensen

Dato : 01-12-03 08:33