MS Exchange server og POP3
Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 17-04-01 10:37

Jeg ved det måske er en smule off-topic, men i mangel af bedre grupper......

Jeg har en MS Exchange server (6.0/2000) som virker fint med outlook
klienter som intern post. Er det muligt at lade et eller andet program hente
mail fra nogen externe POP3 konti og dele dem ud til brugernes indbakker, så
det ikke skal foregå på klienterne? Jeg har prøvet at installere en 3rd
party mail server som vil gøre det, men jeg kan ikke umiddelbart få det til
at virke...

/Stig

Fra : John Ploug

Dato : 17-04-01 10:50

Hej Stig.

Prøv at kigge på følgende link:

http://www.exchange-pop3-connector.com/

mvh

John loug

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 17-04-01 14:02

"John Ploug" <ploug@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Stig.
>
> Prøv at kigge på følgende link:
>
> http://www.exchange-pop3-connector.com/
[snip]

Mange tak - virker perfekt!

/Stig

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-04-01 11:05

> [...]

> det ikke skal foregå på klienterne? Jeg har prøvet at installere en 3rd
> party mail server som vil gøre det, men jeg kan ikke umiddelbart få det

www.pytheas.com

Har prøvet den med Domino server, men den understøtter også Exchange server.

På Domino var den perfekt til jobbet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-04-01 16:03

"Stig Meyer Jensen" <stig@smj.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en MS Exchange server (6.0/2000) som virker fint med outlook
> klienter som intern post. Er det muligt at lade et eller andet program
hente
> mail fra nogen externe POP3 konti

Et sidespørgsmål:
Er det muligt at få Exchange-serveren til at hente nyhedsgruppe-posts og
smide dem i nogle offentlige mapper og tilsvarende den anden vej?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855