/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
kvinder og pornofilm
Fra : Andropov


Dato : 18-11-03 12:59

Her lidt ekstra om kvinder og pornofilm:

Katja Kean skriver følgende:

"netop mange kvinder - også mig selv før jeg gik ind i branchen -
opfatter porno som kvindeundertrykkende, selv om de i al hemmelighed
tænder på det hjemme bag de nedrullede persienner"

Kvinder må dermed mene at pornofilm skal laves på en anden måde. Men
hvordan ?

Skal der ikke være sprøjt i ansigtet ?
Skal der ikke være analsex ?
Skal der ikke være dobbeltpenetrationer ?

Ovenstående 3 ting prøvede Zentropa at undgå da de lavede "Constance".

Er det sådan kvinder vil have en pornofilm ?

 
 
 
Boerge Rahbech Jense~ (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 18-11-03 13:45


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0311180358.66610d29@posting.google.com...

> Kvinder må dermed mene at pornofilm skal laves på en anden måde. Men
> hvordan ?

Det kan kvinderne sikkert bedre svare på, end jeg kan. Alligevel vil jeg -
sædvanen tro - efter bedste evne prøve at besvare spørgsmålet udfra mit
kendskab til kvinder.

> Skal der ikke være sprøjt i ansigtet ?
> Skal der ikke være analsex ?
> Skal der ikke være dobbeltpenetrationer ?

Jeg tror egentlig, sådanne spørgsmål skyder forbi målet. Jeg tror, det er
mere relevant at spørge, hvad kvinder mangler i pornofilm for at blive tændt
seksuelt.

Mit bedste bud er, at de mangler forspil og romantik, hvor stemningen bygges
forholdsvis langsomt op til det seksuelle klimaks. Mere overordnet mangler
kvinder nok en klar fornemmelse af glæde og nydelse hos kvinderne i
pornofilmene. Igen er det nok en stemning, der skal opbygges gennem filmen.

Gad vide, om en god idé ville være "Pretty Woman" med mere sex?

Med venlig hilsen
Børge



Michael Jørgensen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Michael Jørgensen


Dato : 18-11-03 14:26

"Boerge Rahbech Jensen" <qaasfd@asdf.qø> wrote in message
news:3fba149a$0$95068$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Gad vide, om en god idé ville være "Pretty Woman" med mere sex?

Hvad med 9½ uge? Tilføj mere eksplicit sex, og det kunne blive en kanon god
pornofilm...

-Michael.



Boerge Rahbech Jense~ (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 18-11-03 16:32


"Michael Jørgensen" <ingen@ukendt.dk> skrev i en meddelelse
news:3fba1de8$0$95107$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvad med 9½ uge? Tilføj mere eksplicit sex, og det kunne blive en kanon
god
> pornofilm...

Det kan jeg først udtale mig om, hvis jeg får den set.

Med venlig hilsen
Børge



Kathrine (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Kathrine


Dato : 18-11-03 18:42

"Andropov" skrev:

> "netop mange kvinder - også mig selv før jeg gik ind i branchen -
> opfatter porno som kvindeundertrykkende, selv om de i al hemmelighed
> tænder på det hjemme bag de nedrullede persienner"

Ja, jeg skilter ikke med det Og synes da heller ikke at det rager
naboerne!

> Kvinder må dermed mene at pornofilm skal laves på en anden måde. Men
> hvordan ?
>
> Skal der ikke være sprøjt i ansigtet ?

Nogen gange.

> Skal der ikke være analsex ?

Nogen gange.

> Skal der ikke være dobbeltpenetrationer ?

Nogen gange.

> Ovenstående 3 ting prøvede Zentropa at undgå da de lavede
"Constance".
>
> Er det sådan kvinder vil have en pornofilm ?

Som Constance? Den har jeg ikke set, da jeg ikke er til soft porn!
Jeg mener derimod, at pornofilm generelt er alt for stereotype og
ensartede. Når man har set ca. 1 i hver kategori, så har man set dem
alle. En idé kunne været at blande kategorierne lidt mere i de enkelte
film, så der ville opstå lidt overraskende momenter og scener!
Men for meget romantik er en dræber for mig. Jeg ser da porno for at
blive tændt og hygge mig i x minutter med eller uden manden Så alt
for meget snak og _skuespil_ duer ikke på mig.
---
Kathrine



Jacob Andersen (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 19-11-03 00:52

"Kathrine" <katras@REMOVETHISofir.dk> wrote in message
news:3fba599a$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Andropov" skrev:
>
> > "netop mange kvinder - også mig selv før jeg gik ind i branchen -
> > opfatter porno som kvindeundertrykkende, selv om de i al hemmelighed
> > tænder på det hjemme bag de nedrullede persienner"
>
> Ja, jeg skilter ikke med det Og synes da heller ikke at det rager
> naboerne!
>
> > Kvinder må dermed mene at pornofilm skal laves på en anden måde. Men
> > hvordan ?
> >
> > Skal der ikke være sprøjt i ansigtet ?
>
> Nogen gange.
>
> > Skal der ikke være analsex ?
>
> Nogen gange.
>
> > Skal der ikke være dobbeltpenetrationer ?
>
> Nogen gange.
>
> > Ovenstående 3 ting prøvede Zentropa at undgå da de lavede
> "Constance".
> >
> > Er det sådan kvinder vil have en pornofilm ?
>
> Som Constance? Den har jeg ikke set, da jeg ikke er til soft porn!

Constance er hardcore, omend temmelig kedelig.

/Jacob



Andropov (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 18-11-03 19:46

Kathrine skrev:

> Skal der ikke være sprøjt i ansigtet ?

>Nogen gange.

> Skal der ikke være analsex ?

>Nogen gange.

> Skal der ikke være dobbeltpenetrationer ?

>Nogen gange.

Vil det dermed sige at kvinder ikke opfatter porno som
kvindeundertrykkende ?

> Ovenstående 3 ting prøvede Zentropa at undgå da de lavede
"Constance".
>
> Er det sådan kvinder vil have en pornofilm ?

>Som Constance? Den har jeg ikke set, da jeg ikke er til soft porn!

Den er nærmest en mellemting mellem det meget bløde porno og så hårde
pornofilm.

I nogle pornofilm bliver der brugt en hel dag til blot en scene
fortæller Katja Kean.
Måske de skulle bruge noget mere tid på forspil med kvinden så hun
bliver varmet noget mere op. De kan jo blot klippe i filmen hvis det
kommer til at fylde for meget. Nogle pornofirmaer har lige rigeligt
med afbrydelser under optagelserne klager Katja Kean over. Så det må
minimeres.

Nu har jeg læst lidt videre i en bog om Katja Kean.

Hun fortæller at hun har fået orgasme ved dobbeltpenetration i "do you
know Katja Kean"

Desuden har hun fået orgasme i en lesbisk film hun var med i som
hedder: "sports spectacular"

Så nogle kvinder får orgasme i pornofilm og måske det kunne blive mere
hvis der var mere fokus på forspil til kvinderne.....

>En idé kunne været at blande kategorierne lidt mere i de enkelte
>film, så der ville opstå lidt overraskende momenter og scener!

Ja, det kunne være en god ide.

>Men for meget romantik er en dræber for mig. Jeg ser da porno for at
>blive tændt og hygge mig i x minutter med eller uden manden
alt
>for meget snak og _skuespil_ duer ikke på mig.

Så det handler nok mere om hvis der er nogle stillinger som kvinder
måske tænder mere på i pornofilm end mænd gør.
Mon der er forskel på det.....

Kathrine (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Kathrine


Dato : 18-11-03 20:19

"Andropov" skrev:

> Vil det dermed sige at kvinder ikke opfatter porno som
> kvindeundertrykkende ?

Det kan man vel næppe generalisere over.
Det kan da til tider godt ophidse mig, at kvinderne netop bliver
undertrykte

> Måske de skulle bruge noget mere tid på forspil med kvinden så hun
> bliver varmet noget mere op.

Hvorfor skulle de have det anderledes en Hr og Fru Jensen? *GG*

> Så nogle kvinder får orgasme i pornofilm og måske det kunne blive
mere
> hvis der var mere fokus på forspil til kvinderne.....

Det er da nok sandt nok, for det er jo efter min mening ikke så tit at
det sker. Men jeg er sg* da heller ikke altid glad og lykkelig, når
jeg forlader mit ellers småkedelige arbejde....

> Så det handler nok mere om hvis der er nogle stillinger som kvinder
> måske tænder mere på i pornofilm end mænd gør.
> Mon der er forskel på det.....

Stillingerne er nok ikke så vigtige igen....
Det er mere den psykiske situation der er/bliver bygget op under en
scene (nogle gange), personerne og deres lyde der tænder eller
aftænder mig, og så lige hvad der er min lyst den dag.
---
Kathrine



Herbert (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Herbert


Dato : 18-11-03 20:10


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0311180358.66610d29@posting.google.com...
>
> Skal der ikke være sprøjt i ansigtet ?
> Skal der ikke være analsex ?
> Skal der ikke være dobbeltpenetrationer ?

Hos os er det mere et spørgsmål om hvordan de folk man ser på agerer. Jeg
kan f.eks. godt lide Ed Powers, der er ikke så meget forestillelse, bare
sex. Eller også amatørfilm hvor de folk der er med faktisk nyder det. Kan
godt forstå at kvinder ikke tænder på en eller anden afpillet blondine der
lyder som om hun stønner efter manuskript, og forstår ikke de mænd der
tænder på det.



Lars Ehlers (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Lars Ehlers


Dato : 19-11-03 08:03

On Tue, 18 Nov 2003 20:10:13 +0100, "Herbert" <smallerb@hotmail.com>
wrote:

>Hos os er det mere et spørgsmål om hvordan de folk man ser på agerer. Jeg
>kan f.eks. godt lide Ed Powers, der er ikke så meget forestillelse, bare
>sex. Eller også amatørfilm hvor de folk der er med faktisk nyder det. Kan
>godt forstå at kvinder ikke tænder på en eller anden afpillet blondine der
>lyder som om hun stønner efter manuskript, og forstår ikke de mænd der
>tænder på det.

100 % enig! Hos os lægges der ikke vægt på film med handling, men
derimod på film, hvor både kvinder og mænd ser ud til at nyde det. Vi
tænder ikke på kvinder, der stønner efter et manuskript (jeg vil gerne
se det manuskript), så det er "hit or miss" hos os med de film vi
lejer.
--
Lars Ehlers, San Francisco
"Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Andropov (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 18-11-03 21:34

Kathrine skrev:

> Vil det dermed sige at kvinder ikke opfatter porno som
> kvindeundertrykkende ?

>Det kan man vel næppe generalisere over.
>Det kan da til tider godt ophidse mig, at kvinderne netop bliver
>undertrykte

Ja, kvinder er ikke altid nemme at finde ud af :)

> Så nogle kvinder får orgasme i pornofilm og måske det kunne blive
>mere hvis der var mere fokus på forspil til kvinderne.....

>Det er da nok sandt nok, for det er jo efter min mening ikke så tit at
>det sker. Men jeg er sg* da heller ikke altid glad og lykkelig, når
>jeg forlader mit ellers småkedelige arbejde....

Men filmen bliver jo nok lidt federe hvis begge får orgasme.

> Så det handler nok mere om hvis der er nogle stillinger som kvinder
> måske tænder mere på i pornofilm end mænd gør.
> Mon der er forskel på det.....

>Stillingerne er nok ikke så vigtige igen....
>Det er mere den psykiske situation der er/bliver bygget op under en
>scene (nogle gange), personerne og deres lyde der tænder eller
>aftænder mig, og så lige hvad der er min lyst den dag.

Nogle gange er det ikke personernes egne lyde man hører men noget som er lagt på.

Kathrine (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Kathrine


Dato : 18-11-03 21:50

"Andropov" skrev:

> Ja, kvinder er ikke altid nemme at finde ud af :)

Er mænd?

> Men filmen bliver jo nok lidt federe hvis begge får orgasme.

Det er bare rimeligt svært at se om en kvinde nu også _får_ orgasme,
eller om hun bare stønner løs og vrikker lidt med underlivet

> Nogle gange er det ikke personernes egne lyde man hører men noget
som er lagt på.

Som Herbert skriver, så skodder det helt vildt! Og om man fatter, hvem
der hygger sig ved det!?
---
Kathrine



Andropov (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 19-11-03 22:14

Kathrine skrev:

> Men spørgsmålet er om kvinder egentlig vil have lavet pornofilmene
>på en anden måde når det kommer til stykket....

>Der er laaaaaangt imellem en film der virkelig rykker i underlivet.
>Filmene er ALT for stereotype og ensartede, så man keder sig hurtigt
>og opnår ikke den ønskede effekt.

Det kan måske peppe det lidt op med frække bemærkninger i filmen
f.eks.

>Mænd ser nogle mennesker bolle på den ene eller anden måde, og
hvordan
>de nu er havnet der, og hvad de ellers laver er nogenlunde
>ligegyldigt,

Mænd kan vel også lide lidt handling. Men der er jo problemet med som
du siger hvis der er alt for meget snak o.s.v.

> når bare der er et godt sprøjt til sidst. Lidt forenklet
>sagt

Sprøjtet skal vel ligesom med ellers kan man jo ikke se om manden
faker :)

>Men en hel film med masser af skuespil og replikker ville hellr ikke
>være sagen for mig.

Men så får du jo heller ikke det med hvordan de er kommet fra det ene
sted til det andet fordi at det er spild af tid som kunne være brugt
til sexhandling.

>Spørgsmålet er, om det overhovedet kan lade sig gøre at lave en god
>kvindepornofilm!? Jeg tror, at det er alt for komplekst.

Det drejer sig nok om det er gode pornoskuespillere f.eks.
Katja Kean synes jeg er god.
Hvilke mænd der er gode skal jeg ikke kunne sige. Det kigger jeg ikke
så meget efter :)

Andropov (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 18-11-03 21:48

Herbert skrev:

> Skal der ikke være sprøjt i ansigtet ?
> Skal der ikke være analsex ?
> Skal der ikke være dobbeltpenetrationer ?

>Hos os er det mere et spørgsmål om hvordan de folk man ser på agerer.
Jeg
>kan f.eks. godt lide Ed Powers, der er ikke så meget forestillelse,
bare
>sex.

I nogle amerikanske pornofilm bliver det lidt for fint og fornemt så
det ender med at blive næsten lige så kedeligt som blød porno.

>Eller også amatørfilm hvor de folk der er med faktisk nyder det.

Ja, i amatørfilm eller med nybegyndere ser folk tit mere ud til at
nyde sex.

>Kan
>godt forstå at kvinder ikke tænder på en eller anden afpillet
blondine der
>lyder som om hun stønner efter manuskript, og forstår ikke de mænd
der
>tænder på det.

Der er vel heller ingen mænd som tænder på det.
Så derfor burde sexfilmproducenterne koncentrere sig noget mere om at
kvinderne skal varmes ordentlig op før filmene og ikke så mange
afbrydelser under indspilningen.
Der bliver jo brugt masser af tid på sminkning o.s.v f.eks. Katja Kean
skriver at kvinderne skulle begynde på arbejde 2 timer før mændene på
grund af at der skulle gøres mere ud af dem. Men kvinderne får så også
en væsentlig højere løn.
Mændene bliver ikke ansat på deciderede kontrakter som kvinderne.
Mændene er løsarbejdere inden for det fag.

Andropov (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 18-11-03 21:58

Kathrine skrev:

> Ja, kvinder er ikke altid nemme at finde ud af :)

>Er mænd?

Mænd er tit lidt mere lige ud af landevejen :)

> Men filmen bliver jo nok lidt federe hvis begge får orgasme.

>Det er bare rimeligt svært at se om en kvinde nu også _får_ orgasme,
>eller om hun bare stønner løs og vrikker lidt med underlivet

Men hun må da være mere inspireret hvis hun får orgasme....

> Nogle gange er det ikke personernes egne lyde man hører men noget
som er lagt på.

>Som Herbert skriver, så skodder det helt vildt! Og om man fatter, hvem
>der hygger sig ved det!?

Der er gode og dårlige pornofilm.

Andropov (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 19-11-03 17:58

Thomas skrev:

> Skal der ikke være sprøjt i ansigtet ?
> Skal der ikke være analsex ?
> Skal der ikke være dobbeltpenetrationer ?
>
> Ovenstående 3 ting prøvede Zentropa at undgå da de lavede "Constance".
>
> Er det sådan kvinder vil have en pornofilm ?

>En amerikansk undersøgelse viser at ca 1/3 af alle besøgende på
sexsites er
>kvinder. De kan vel ikke alle være kommet derind ved en fejl....

Tja, man ved snart ikke, pornosider popper jo op alle vejne.

>Så måske er der tale om at det er "tabubelagt" at kvinder ser (og
nyder)
>porno, og derfor ikke "skilter" så meget med det....

Måske.

>Men jeg er nu ikke i tvivl om at størstedelen af alle pornofilm er
lavet
>"til" mænd...

Men spørgsmålet er om kvinder egentlig vil have lavet pornofilmene på
en anden måde når det kommer til stykket....

Kathrine (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Kathrine


Dato : 19-11-03 20:13

"Andropov" skrev:

> Men spørgsmålet er om kvinder egentlig vil have lavet pornofilmene

> en anden måde når det kommer til stykket....

Der er laaaaaangt imellem en film der virkelig rykker i underlivet.
Filmene er ALT for stereotype og ensartede, så man keder sig hurtigt
og opnår ikke den ønskede effekt.
Jeg tror, at kvinder der ser porno SER lidt mere på helheden end mænd.
Mænd ser nogle mennesker bolle på den ene eller anden måde, og hvordan
de nu er havnet der, og hvad de ellers laver er nogenlunde
ligegyldigt, når bare der er et godt sprøjt til sidst. Lidt forenklet
sagt
Men en hel film med masser af skuespil og replikker ville hellr ikke
være sagen for mig.
Spørgsmålet er, om det overhovedet kan lade sig gøre at lave en god
kvindepornofilm!? Jeg tror, at det er alt for komplekst.
---
Kathrine



Bo M Mogensen (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 20-11-03 09:09

On Wed, 19 Nov 2003 20:12:53 +0100, "Kathrine"
<katras@REMOVETHISofir.dk> wrote:


>Spørgsmålet er, om det overhovedet kan lade sig gøre at lave en god
>kvindepornofilm!? Jeg tror, at det er alt for komplekst.

jamen det tror jeg da ikke bare at kvinder er ene om de bedste *porno*
film jeh har set er heller ikke prono film men film med erotisk
indhold f.eks Caligula ..... Normalt er jeg grænesen til orgasme
impotentent men der kan jeg med et slag tage 3 spiller på en film
+ der er canibal fimene fra 70 erne - hvor der også er nogen fede
voldtægts scener altså mao. det er erotikken der er en del af filmen.

selv har jeg masser af porno billeder men det er sgu da ikke fordi jeg
synes det er fedt at side at kikke på .... jeg har dem bare fordi jeg
synes det er fedt at være med i det fælleskab der samler lammer og
poster .... de der folk der har så mange porno pix og film stykker de
sider jo heller ikke at ser dem Yemen det vil tage en evighed da det
ikke er unormalt at have over 20 millioner forskelige pix.

>--- ( hvis du laver et *blondt' hag mere her så for du en sig. skiller
>Kathrine
>

--

Mv.
Bo M Mogensen

Boerge Rahbech Jense~ (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 20-11-03 11:40


"Kathrine" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse
news:3fbbc071$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg tror, at kvinder der ser porno SER lidt mere på helheden end mænd.

Det virker rimeligt, da jeg har indtryk af, at det gælder i mange andre
sammenhænge.

> Mænd ser nogle mennesker bolle på den ene eller anden måde, og hvordan
> de nu er havnet der, og hvad de ellers laver er nogenlunde
> ligegyldigt, når bare der er et godt sprøjt til sidst. Lidt forenklet
> sagt
> Men en hel film med masser af skuespil og replikker ville hellr ikke
> være sagen for mig.

For mig ser det ud, som om du gerne vil have lidt skuespil i begyndelsen af
filmen, som viser, hvordan de implicerede parter er havnet i den seksuelle
situation.

Det er meget tænkeligt, jeg tager fejl, men som jeg ser det, behøver det
ikke kræve særlig meget skuespil med replikker. Jeg forestiller mig en
indledning på 5-10 minutter med et romantisk møde mellem to mennesker, der
hurtigt bliver så optaget af hinanden, at det kun kan gå for langsomt at gå
over til sex. Modellen er set i adskillige såkaldte soap's, hvor der ikke er
meget tid til at opbygge en stemning mellem reklameblokkene. Når stemningen
så er opbygget, antydes det seksuelle bare i soap's, men det kan pornofilm
så lægge størst vægt på.

Med venlig hilsen
Børge



Bo M Mogensen (21-11-2003)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 21-11-03 12:36


On Wed, 19 Nov 2003 20:12:53 +0100, "Kathrine"
<katras@REMOVETHISofir.dk> wrote:


>Spørgsmålet er, om det overhovedet kan lade sig gøre at lave en god
>kvindepornofilm!? Jeg tror, at det er alt for komplekst.

jamen det tror jeg da ikke bare at kvinder er ene om de bedste *porno*
film jeh har set er heller ikke prono film men film med erotisk
indhold f.eks Caligula ..... Normalt er jeg grænesen til orgasme
impotentent men der kan jeg med et slag tage 3 spiller på en film
+ der er canibal fimene fra 70 erne - hvor der også er nogen fede
voldtægts scener altså mao. det er erotikken der er en del af filmen.

selv har jeg masser af porno billeder men det er sgu da ikke fordi jeg
synes det er fedt at side at kikke på .... jeg har dem bare fordi jeg
synes det er fedt at være med i det fælleskab der samler lammer og
poster .... de der folk der har så mange porno pix og film stykker de
sider jo heller ikke at ser dem Yemen det vil tage en evighed da det
ikke er unormalt at have over 20 millioner forskelige pix.

>--- ( hvis du laver et *blondt' hag mere her så for du en sig. skiller
>Kathrine
>
--

Mv.
Bo M Mogensen

Thomas Nørgaard (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Nørgaard


Dato : 19-11-03 16:57

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0311180358.66610d29@posting.google.com...
> Her lidt ekstra om kvinder og pornofilm:
>
> Katja Kean skriver følgende:
>
> "netop mange kvinder - også mig selv før jeg gik ind i branchen -
> opfatter porno som kvindeundertrykkende, selv om de i al hemmelighed
> tænder på det hjemme bag de nedrullede persienner"
>
> Kvinder må dermed mene at pornofilm skal laves på en anden måde. Men
> hvordan ?
>
> Skal der ikke være sprøjt i ansigtet ?
> Skal der ikke være analsex ?
> Skal der ikke være dobbeltpenetrationer ?
>
> Ovenstående 3 ting prøvede Zentropa at undgå da de lavede "Constance".
>
> Er det sådan kvinder vil have en pornofilm ?

En amerikansk undersøgelse viser at ca 1/3 af alle besøgende på sexsites er
kvinder. De kan vel ikke alle være kommet derind ved en fejl....
Så måske er der tale om at det er "tabubelagt" at kvinder ser (og nyder)
porno, og derfor ikke "skilter" så meget med det....
Men jeg er nu ikke i tvivl om at størstedelen af alle pornofilm er lavet
"til" mænd...

--
Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus



Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste