de Eng kongelig springer ud :)
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-11-03 12:21

homo-sex

Den britiske tronfølger er endnu en gang blevet centrum for en celeber
sexskandale

læs vider :

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Carsten

Dato : 12-11-03 18:31

De, der tror på Ekstra Bladet, har endnu engang sat deres dumhed til
offentligt skue.
Carsten Wagner.

Fra : Lex Luthor

Dato : 12-11-03 19:00

"Carsten" <Kringler@gmx.de> skrev i en meddelelse
> De, der tror på Ekstra Bladet, har endnu engang sat deres dumhed til
> offentligt skue.
> Carsten Wagner.

Enig.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-11-03 19:49

On 12 Nov 2003 11:31:04 -0600, "Carsten" <Kringler@gmx.de> wrote:

>De, der tror på Ekstra Bladet, har endnu engang sat deres dumhed til
>offentligt skue.
>Carsten Wagner.

Hmm det har du sgu ret i jeg tror selv også mere i bred almindelighed
på citat teknik - men fandt den nu morsom da jeg hverken tror på
kongehuset eller EB
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : joey

Dato : 12-11-03 23:30

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in

> homo-sex
>
> Den britiske tronfølger er endnu en gang blevet centrum for en celeber
> sexskandale
>
> læs vider :

mon ikke de kongelige også er mennesker

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-11-03 00:45

On Wed, 12 Nov 2003 22:30:01 GMT, joey <joey@joey.com> wrote:

>mon ikke de kongelige også er mennesker

bestemt hvad er det nu lige de for i løn ? til den bedre del af min
ointering er det - dem der for de største offentlige gager - er det
ikke en 18-25 000 000 kr. i års gage så er det well ikke så slemt at
blive svinet til i pressen .....eller hwa skal vi sige det følger med

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-11-03 12:25

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> bestemt hvad er det nu lige de for i løn ?

Hvad er det lige, det betyder for éns seksuelle orientering eller i det hele
taget smag, behag og præferencer?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-11-03 17:16

On Thu, 13 Nov 2003 12:25:25 +0100, "Boerge Rahbech Jensen"
<qaasfd@asdf.qø> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Hvad er det lige, det betyder for éns seksuelle orientering eller i det hele
>taget smag, behag og præferencer?

hold da kæft kyler man 25 millioner kr. i nakken på en offentligt
ansat så er minuimums kravet sgu da at de lever noget underholdning !

men nu var det så det eng. kongehus og de for VÆSENTLIGT flere penge
ind de dansk kongelige
--

Mv.
Bo M Mogensen