elarbejde
Fra : TB

Dato : 19-11-03 19:17

Jeg skal have opsat 11 stikkontakter til en pris af godt 9000 (tilbud)

desværre er det tilbud ikke specificeret. Nogen der ved om man kan mindske
regningen ? Ex er der trukket hulrør til kabler. Jeg kan jo godt trække
installationskabel igennem disse så elektrikkeren sparer dette
arbejde+materiale. Men gider de det ? Er der andre ideer ?

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-11-03 19:45

TB wrote:
> [...]
> installationskabel igennem disse så elektrikkeren sparer dette
> arbejde+materiale. Men gider de det ? Er der andre ideer ?

Et forslag: Kom med flere informationer. Det er umuligt at vurdere med
de få oplysninger du giver.

Et andet forslag: Spørg i rette gruppe. Det er dk.teknik.el
Der har du mulighed for at få svar af fagfolk,(!) fremfor amatører her.
(Som mig)

Men hvis du sender indlægget der, så overvej lige at fortæl lidt mere.
Med den begrænsede information du har givet opnår du det modatte:
- Folk gider ikke bruge tid på det.

Hvis du præciserer hvad du har og hvad du har bedt om pris på, kan du
være heldig at finde en der kan give dig et godt svar.

Kig på www.usenet.dk for at finde hvilke danske grupper der findes.

Mvh. Jørgen