hvilken lampe er dette? hjæææææææææææælp
Fra : .salem

Dato : 17-11-03 20:10

hej

jeg har et problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med.

jeg er ret overbevist om dette er en Klint lamp men er det nu det?

www.nabulsi.dk/pics/lampe.jpg

salem

Fra : Johnt

Dato : 17-11-03 23:36

".salem" <salem@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> jeg har et problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med.
>
> jeg er ret overbevist om dette er en Klint lamp men er det nu det?

Jeg tror det ikke. Jeg har arbejdet i en belysningsbutik i over 10 år, hvor
der blev solgt le klint, men har aldrig set denne model.

Jeg kan heller ikke finde den på www.leklint.dk

Hilsen

Johnt

Fra : .salem

Dato : 18-11-03 00:22

"Johnt" <listme@listme.dsbl.org> skrev i en meddelelse

> [...]
hvor
> der blev solgt le klint, men har aldrig set denne model.

ja det ville nok være en god ide at spørge dem. tak. de burde vide det :)

..salem

Fra : Johnt

Dato : 17-11-03 23:37

> [...]
>
> jeg har et problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med.
>
> jeg er ret overbevist om dette er en Klint lamp men er det nu det?

Men jeg kan ikke udelukke dette, hvis det er en ældre lampe.

Hilsen

Johnt

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 18-11-03 00:04

On Mon, 17 Nov 2003 20:09:43 +0100, ".salem" <salem@mail.dk> wrote:

>jeg er ret overbevist om dette er en Klint lamp men er det nu det?
Jeg går ud fra at du mener en Le Klint.
(Jeg ved ikke om Kåre Klint lavede lamper, der ligner din.)
Der er lavet mange kopier, men for at være på den sikre side, kan du
jo spørge på den hjemmeside Johnt henviser til.

mvh kmo