Montering af håndvask i badeværelse.
Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 16-11-03 18:06

Jeg har lovet at hjælpe med montage af et badeværelsesarrangement, hvor
skabet er lavet af spånplade og hvor der ovenpå ligger en meget tung
"marmor"- plade med håndvask.

Hele arrangementet skal åbenbart fastgøres med to så metalstykker som ved
hjælp af 2 " træskruer og almindelige rawplugs skrues på væg.
Væggen er gasbeton, som i de fleste huse.
Jeg tror ikke på at dette kan holde- vil rawplugsene ikke rives ud af vægen?
Har gruppen prøvet dette-- eller ved I hvordan man gør.

venlig hilsen ig tak på forhånd Ejnar Nielsen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 17-11-03 13:37

"Ejnar Nielsen" skrev...
> [...]
vægen?
> Har gruppen prøvet dette-- eller ved I hvordan man gør.

Er der ingen monteringshuller i selve vasken?
Jeg monterede en porcelænsvask med underskab, for
ikke-så-længe-siden, og der var to store huller i
selve vasken, et skab med to små sølle vinkelbeslag
og en stålskinne som skabets bagvæg hvilede på.
På en gasbetonvæg turde jeg ikke stole på det du beskriver...

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply