uv-foto
Fra : d.larsen@postkasse.o~

Dato : 28-11-03 22:10

jeg vil gerne igang med at prøve lidt uv-foto, men vil gerne hører
andre om deres erfaringer,hvad er godt og hvad skal jeg holde mig fra?
kan jeg købe brugt? og hvor meget skal jeg give? o.s.v.
m.v.h. dennis

Fra : Have

Dato : 29-11-03 13:01

Bladet DYK har lige startet en artikelserie omhandlende digital uv-foto. Det
kunne evt. være lidt inspiration.

VH

Jens

Fra : Stefan

Dato : 29-11-03 21:45

Hej Hr. Larsen

Jeg har brugt 4.900,- på udstyr, du kan kigge forbi her og selv vurdere om
det er godt nok...
Men kan få farverne mere frem med rødfilter ( har det dog ikke )... dette
er dog kun nødvendig hvis blitzen er slået fra. mener jeg !

Hilsen Stefan
http://hjem.get2net.dk/stefans

Fra : Stefan

Dato : 29-11-03 22:00

Tillæg....
http://www.sportsdykker.dk/index.php?pid=12&folderid=94&dirpath=/Foto/UV-fot
o&label=UV-Foto

Fra : Henrik

Dato : 02-12-03 20:07

"Stefan" <stefans@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Hr. Larsen
>
> Jeg har brugt 4.900,- på udstyr, du kan kigge forbi her og selv vurdere om
> det er godt nok...

Hej - jeg vil gerne selv igang - og kvaliteten af dine billeder er
ihvertfald god nok til mig - hvad for noget udstyr bruger du?? Jeg overvejer
selv et Canon Ixus 3 el. 4 MPixels og UV-hus.

Mvh

Henrik
E-Scuba

Fra : Stefan

Dato : 03-12-03 08:58

Hej igen

Fotos er taget med Canon A70, da der lige er kommet en nye model A80.
A70 købes for ca. 2.600,- A80 ca. 3.200,- hvad A80n kan mere vides ikke !
Køber du den i dk følere der en dk introduktionsborg med !
Undervandshuset til ca. 1.800,-

Men det er ikke kun udstyre der tager gode fotos... det gælder også om at
håndter udstyret...

Fra : Søren Arnvig

Dato : 03-12-03 17:13

> [...]
> A70 købes for ca. 2.600,- A80 ca. 3.200,- hvad A80n kan mere vides ikke !
> Køber du den i dk følere der en dk introduktionsborg med !

A70 = 3.2 Mpixel
A80 = 4.0 Mpixel

Søren Arnvig

Fra : Stefan

Dato : 03-12-03 17:35

Hejsa igen

Den opløsning for du sikkert aldrig brug for, så en A70 skulle være ok,
mener jeg !

Hilsen Stefan

Fra : Søren Arnvig

Dato : 03-12-03 21:36

> Hejsa igen

> !

> Den opløsning for du sikkert aldrig brug for, så en A70 skulle være ok,
> mener jeg !

"Der er aldrig nogen der for brug for mere en 640 K RAM
Bill Gates 1986"

Søren Arnvig
Why settle with something less ?

Fra : Johnny Christensen

Dato : 03-12-03 22:09

"Søren Arnvig" <venator@SPAMOFF_get2net.dk> wrote in message

> "Der er aldrig nogen der for brug for mere en 640 K RAM
> Bill Gates 1986"
>
> Søren Arnvig
> Why settle with something less ?

Ja, min film scanner kan klare 5400 dpi optisk = cirka 41 Mpixel og der er
dem der rynker på brynene og siger at det ikke er nok.

JZC

Fra : Kim Adersen

Dato : 11-12-03 02:02

21:36:26 >>>

>skulle være ok,
>>

>"Der er aldrig nogen der for brug for mere en 640 K RAM
>Bill Gates 1986"

De fleste biler kan også køre hurtigere end 110 km/t

Mvh/Greetings
Kim Andersen