Dykning omkring Århus
Fra : Thomas Holm Jensen

Dato : 29-11-03 14:24

Hej

Er der nogle der har erfaringer fra Århus-området. Bårde med klubber og
centre. Er flyttet til byen for at læse for et års tid siden men er ikke
kommet igang her endnu.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra : Frederik Rugaard

Dato : 28-11-03 23:39

Hey.
Der er flere muligheder.
Der er flere klubber i området.
Ellers vil jeg anbefale følgende centre:
www.sosport.dk
eller
www.aquatic.dk

--
Med venlig hilsen / Best regards

Frederik Rugaard

Platanvej 10, 2 mf
8900 Randers, DK

Tel.: +45 86 41 18 19
Mobil : +45 22 92 28 00
E-mail : f_rugaard"fjern dette"@webspeed.dk

Fra : Dag Deberitz

Dato : 13-12-03 22:35

"Frederik Rugaard" <f_rugaard@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Der er flere muligheder.
> Der er flere klubber i området.
> Ellers vil jeg anbefale følgende centre:

Hej Thomas!
Og så haver man Sportsdykkerklubben "KVAK": se URL:
http://www.prang.dk/kvak/div.asp?mode=main.
Den billigste og mest personlige måten at få sin drakt i havet på mener nå
jeg!

leder i Tjøme og Nøtterøy Dykkeklubb, Vestfold, Norge =
http://www.lokalsport.com/tndk
Dag Deberitz
d-deber@online.no
Stavern - "Nårvei"

Dykk-o-fon: + 47 922 35777
Besøk mine fotoalbum med dykking og annet:
http://community.webshots.com/user/busdiver_/
\!/
(@ @)
Alle vedlegg samt mailstammen er virussjekket
med siste oppdatering av PC-cillin2003 fra Trend Micro (www.antivirus.com)