Oprydning i sø
Fra : TDA

Dato : 26-11-03 20:41

I forbindelse med emnet om hævning af et skib og lovligheden af følgende,
kunne jeg godt tænke mig at få afklaret et par ting.
Vi er en lille dykkerklub, som har påtænkt sig at lave et stykke
oprydningsarbejde i vores lokale sø.
Dvs. fjerne cykler, indkøbsvogne osv. osv., men ud fra det som jeg kan læse
i indlæggende er dette ikke tilladt for alm. sportsdykkere, kan det godt
passe?
Hvor kan man finde de pågældende love som der bliver henvist til?
Vi vil gøre det ganske gratis og kommunen synes det er en glimrende idé og
vil i den forbindelse sørge for at de ting vi henter op bliver fjernet.
Men, hvis dette ikke er lovligt er der ikke nogen grund til at bruge en
weekend på projektet.
Jeg håber der er nogle der har et par kommentarer til dette.

Med venlig hilsen
Thomas Daugaard

For at svare direkte på mail, fjern da REMOVE i mail adressen.

Fra : Jan Kisak Rasmussen

Dato : 27-11-03 00:02

Tilsvarende har været gjort før!
http://norresundbysportsdykkerklub.dk/DiveEvent/indexOLD.htm

MVH
Jan Kisak Rasmussen
aalborgdyk,dk

Fra : Glock

Dato : 27-11-03 00:17

Det er efter min opfattelse først ulovligt når I tager penge for det.
Rydde op i naturen er jo nærmest en borgerpligt ( eller burde være det )
Padi`s " project AWARE " vil jo så også gå hen og blive ulovligt.
God fornøjelse
Glock

Fra : Michael Hansen

Dato : 28-11-03 15:58

> Padi`s " project AWARE " vil jo så også gå hen og blive ulovligt.
> God fornøjelse
> Glock

Det har tåbeligt nok været tidligere...

/Michael