Selvstændig erhvervsdrivende
Fra : Kenneth K

Dato : 28-11-03 18:31

Hej NG,
Hvis man er selvstændig erhvervsdrivende og har en gulplade bil i
virksomheden, med afskrivninger og dertil hørende. Så kan man da vel ikke
også modregne km-godtgørelse efter statens takster. ??

På forhånd tak for jeres svar.

KK

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-03 19:27

"Kenneth K" <klysner@email.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> også modregne km-godtgørelse efter statens takster. ??

Nej. Det er kun TDC og René Milo, der kan trække den samme udgift fra 2
gange.

hilsen
Uffe

Fra : HH

Dato : 28-11-03 19:59

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> skrev i en meddelelse
> "Kenneth K" <klysner@email.dk> wrote in message
> ikke
>
> Nej. Det er kun TDC og René Milo, der kan trække den samme udgift fra 2
> gange.

Fantastisk som folk udstiller dumhed. TDC har ikke gjort noget ulovligt, i
modsætning til René Milo.
Dit udsagn underbygges ikke at nogen særlig saglig begrundelse.

Km-godtgørelse ydes kun hvis medarbejderen ( i dette tilfælde dig selv)
afholder udgifterne. Hvorimod hvis du foretager afskrivninger o.l. fradrag
for udgifter i virksomheden, afholder denne udgifterne. Hvorfor du ikke er
berettiget til km-penge.

MVH
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-03 09:19

"HH" <hansehen@mail.teleFJERND.dk> wrote in message

> Fantastisk som folk udstiller dumhed. TDC har ikke gjort noget
ulovligt

Hvor skriver jeg, at TDC har gjort noget ulovligt? Desuden er jeg som
aktionær kun taknemmelig over deres evner til at udnytte systemet

Hilsen
Uffe