Komponenter
Fra : Henning Madsen

Dato : 16-11-03 13:37

Har hørt det er mugligt at afprøve en komponent uden at installere den??
Hvis det er mugligt vel jeg blive glad, hvis der er en der gider forklarer
hvordan.
Forklarengen må gerne være tilpasset en der er lidt gammel, lidt dum og ikke
ret god til engelsk.
Jeg bruger Delphi 7.
På forhånd tak
Hilsen Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-03 15:14

"Henning Madsen" <HKM@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Har hørt det er mugligt at afprøve en komponent uden at installere
den??

Måske, men det er langt mere kompliceret end at installere den. Med
visueller komponenter er det nok endda ret besværligt.

hilsen
Uffe

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 17-11-03 10:47

hejsa....

Hvis nu du feks har lavet en dims, som du kalder TCrt, gør du flg.

1: sæt en knap paa din form.
2:
private
debugf : TDebugForm;
end;

begin
crt := TCrt.Create(Self);
crt.Parent := self;
end;

husk at inkludere din komponent under USES.

det sqlle være det........

/finn

Fra : Henning Madsen

Dato : 18-11-03 10:56

"Henning Madsen" <HKM@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan.
> Forklarengen må gerne være tilpasset en der er lidt gammel, lidt dum og

Løsningen ser nem ud, men det er ikke en komponent jeg selv har lavet, men
en ???.pas som er hentet ud på en diskette.
Derfor er spørsmålet hvor skal jeg plaserer filen således at det foreslåede
program kan hente komponent filen.
Hilsen Henning