router Opsætning
Fra : martin helsted

Dato : 21-11-03 00:32

hej har en kammerat der har købt en Zyxel B2000 v 2 router, det er også
godt nok.

Han har så bestilt Adsl hos tiscali, og der skal man bruge brugernavn og
password når man skal logge på, det virker også fint uden routeren
tilsluttet.

Men køre vi forbindelsen ind i routeren skal den vil sættes op med det
brugernavn og password, så de maskiner der kobler til routeren bare er på
nettet med det sammen.

er nået frem til at man nok skal vælge den typer der hedder PPTP ??? er det
forkert?

så skal man intaste User name og password, det formoder jeg er det fra
tiscali!!!

Så skal man indtaste

My IP adresse
My IP Subnet Mask
Server IP adress
Connection ID/Name

og der står jeg ligesom af, aner ikke et klap om hvor jeg finder dem
hende!
der ligger en brugsanvisning på www.zyxel.dk hvor man kan se den såkaldt
wizard opsætning

håber der er en der kan hjælpe os!
hvis der mangler nogle oplysning, så bare skriv, så skal jeg se hvad jeg kan
gøre

Fra : Dennis & Berit

Dato : 21-11-03 20:19

hvordan forbinder i til routeren via patch kabel eller wlan der er mange
ting man skal være opmærksom på men smid dit nr så kan vi finde ud af noget

dennis

Fra : martin helsted

Dato : 22-11-03 14:09

vi fik dett løst det var bare et forkert brugernavn og password vi brugt

men tak for hjlæpen