e-mail chek & alm. input chek
Fra : RuneStone

Dato : 28-11-03 16:59

hvordan laver jeg både e-mail chek og alm. chek af en <input>

jeg har lavet følgende kode endtil videre (jeg kender ikke til JS så skal
bruge en færdige kode:) :

<head>
<script>
<!--
function emailcheck(cur)
{
var string1=cur.email.value
if (string1.indexOf("@")==-1)
{
alert("Din e-mail er ikke skrevet korrekt !!")
return false
}
}
//-->
</script>
</head>
<FORM action="send.asp" method="post" width="100%" onsubmit="return
emailcheck(this)">
</form>

mvh. Rune Thougaard
--
www.rtk-design.dk || www.vinperlen.dk

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 29-11-03 22:39

> hvordan laver jeg både e-mail chek og alm. chek af en <input>
>
> jeg har lavet følgende kode endtil videre (jeg kender ikke til JS så skal
> bruge en færdige kode:) :

se her:
http://www.html.dk/scripts/javascript/00019/

- Pædagogiske tutorials på dansk