Vurdering af min Flash-film ...?!
Fra : Søren H.

Dato : 16-04-01 12:04

Hej.

Jeg er netop startet op som 'fritids webdesigner', købt domæne og fået
uploadet hele mit website på : www.flotwebdesign.dk

Jeg har en Flash film på www.flotwebdesign.dk/flash.htm, den er ENORMT
simpelt opbygget, men jeg vil alligevel gerne have den "rated" af jer... er
den for ringe eller standard eller o.k.

I må meget gerne give mig noget feedback på det resterende af siten også...
hvis det er !

Mvh. Søren.

Fra : Thor Bych

Dato : 16-04-01 15:09

yo
læste lige dit svar på mit spørgsmål tidligere, og tak, checker lige linket
senere..
Angående din website, så er den ok, syntes jeg.
helt klart et + med din enkelt opbyggede intro, som i forhold til mange
andre sider jeg har set, bringer budskabet noget beder ud. de fleste sider
går så meget op i design og effekter, at de glemmer det viktigste =
budskabet.
siden or oxo meget sej...har dog et par "smuttere" i menuen, og med din
baggrund, der gør et stykke af texten ulæselig. ...
men alt ialt en meget cool side....
nå, vil checke det link du gav mig...
Mvh.
Thor

Fra : Nis

Dato : 17-04-01 19:27

Hey,

Dit Flash er faktisk pænt og download venligt. Den grafiske del er måske lidt
for "Dance" agtig, men det er der også kunder der vil have.
I modsætning til dit Flash, syntes jeg at din html/javascript er lidt for small
i browser dækning.
Ingen af dine sider ser rigtige ud i Not IE browsere, og version 4.0 browsere
har ikke en chance.
Det burde være alle webdesigneres 1. bud, at få det til at virke og se ens ud i
de 3 mest brugte browsere. Hvilken version kan aftales med kunden.
Tjek etv. evolt.org for at se hvilke ting der virker i de fleste browsere.

Nis.
Senior Developer, Travis.com