Skærme
Fijala 3554
LG design-LCD
Fra : Jeppe

Dato : 26-11-03 16:24

Er der nogen, der har kendskab til LG's Flatron L1720B ? Den ligner
lidt Xerox prestige model (den hvor Acer AL732 og MAGs tilsvarende er
inde i, men med glaspladen foran). Jeg synes L1728B's design er
lækkert - og prisen er vist 800 lavere end den nævnte Xerox-17', men
den forhandles så få steder, at der måske er fejl på den eller andre
mangler? Nogen erfaringer?

Bedste hilsner, Jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-03 21:50

"Jeppe" <hyld@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lækkert - og prisen er vist 800 lavere end den nævnte Xerox-17', men
> den forhandles så få steder, at der måske er fejl på den eller andre

Jeg har selv kig på LG1920'eren, men har endnu ikke fundet nogen forhandler
her i Danmark. Kan det tænkes at LG1x20-serien er så ny at den endnu ikke
rigtigt er kommet ud i butikkerne?

Mvh
Claus

Fra : Jeppe

Dato : 30-11-03 22:21

Den kan blandt andet fås på
http://www.foeniks-computer.dk/default.asp?ilanguage=dansk
koster lige over 4k, men er vist ikke på lager noget sted.

Du kan også finde den via www.edbpriser.dk - men underligt nok kun via
funktionen "vis galleri".

mvh Jeppe