Video i CSS
Fra : Stjerne

Dato : 24-11-03 19:19

Jeg har problemer med at få et video klip til at virke på min hjemmeside.

Koden ser sådan her ud:

<OBJECT ID="MediaPlayer1" WIDTH=320 HEIGHT=240
CLASSID="CLSID:22D6f312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
STANDBY="Loading Windows Media Player components..."
TYPE="application/x-oleobject">
<PARAM NAME="FileName"
VALUE="http://www.star-reptiles.dk/video/varan1.wmv">
NAME="ShowControls" VALUE="0"><PARAM NAME="AutoStart"
VALUE="true"></OBJECT>

Det virker så også fint nok!!
Men dokumentet tager ikke mine

<!-- #include virtual="mainhead.htm"-->

Med på siden...

Adresse til siden er:
http://www.star-reptiles.dk/video/video.htm

--
Webmaster
------------------

Fra : J.K.Arning

Dato : 24-11-03 20:39

Stjerne wrote:
> Jeg har problemer med at få et video klip til at virke på min
> hjemmeside.

[Snip]

> Adresse til siden er: http://www.star-reptiles.dk/video/video.htm

Prøv med http://www.star-reptiles.dk/video/video.shtml

Din server leder kun efter SSI hvis filendelsen er shtml ( evt. andre ? )
den har ikke den ringeste anelse om at du vil have inkluderet
noget eftersom da din video side hedder htm.

Regards

Fra : Stjerne

Dato : 24-11-03 20:50

> [...]
> den har ikke den ringeste anelse om at du vil have inkluderet
> noget eftersom da din video side hedder htm.

LOL en fejl at lave.. alle mine andre dokumenter hedder selfølgelig .asp
Ved sgu ik lige hvorfor jeg lavede et .htm dokument..
http://www.star-reptiles.dk/video/video.asp
Virker selfølgelig....

Stjerne

Fra : J.K.Arning

Dato : 24-11-03 20:41

J.K.Arning wrote:
> Din server leder kun efter SSI hvis filendelsen er shtml ( evt. andre
> ? ) den har ikke den ringeste anelse om at du vil have inkluderet
> noget eftersom da din video side hedder htm.

Og så skal din server selvfølgeligt også understøtte SSI men det gør den
vel når du nu sidder og bikser med det oder ?

Regards