Middel mod øjenbetændelse
Fra : rondo

Dato : 24-11-03 16:24

Min 16 mdr. gamle datter har fået en slem omgang øjenbetændelse, som
ind i mellem gør, at hun dårligt kan åbne øjnene. Jeg har været på
apoteket, men der kan jeg kun få noget til 2 år gamle børn. Jeg har i
et par dage rengjort øjenlågene og de omkringliggende områder med
vatrondeller vædet i kamillete, da vi før har haft succes med dette,
men det har desværre ikke hjulpet denne gang. Er der nogen, som har
nogle gode forslag til, hvad vi ellers kan gøre?

Med venlig hilsen

Ronnie Ziegler

Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 24-11-03 16:48

"rondo" <newsreader@post.cybercity.dk> skrev...

> Er der nogen, som har
> nogle gode forslag til, hvad vi ellers kan gøre?

Hvad med et smut til lægen? Det kunne jo sagtens tænkes, at der var
noget glimrende receptpligtigt til formålet...

Christina

Fra : rondo

Dato : 24-11-03 16:59

On Mon, 24 Nov 2003 16:48:05 +0100, "Christina Puhakka Egholm"
<find.adressen@andetsteds.dk> wrote:

>"rondo" <newsreader@post.cybercity.dk> skrev...

>Hvad med et smut til lægen? Det kunne jo sagtens tænkes, at der var
>noget glimrende receptpligtigt til formålet...
>
>Christina

Det var også planen, men det kan jo først blive i morgen, så måske
nogen havde et godt forslag i mellemtiden...

Med venlig hilsen

Ronnie Ziegler

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 25-11-03 00:05

"rondo" <newsreader@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det var også planen, men det kan jo først blive i morgen, så måske
> nogen havde et godt forslag i mellemtiden...

Indtil i morgen kan du brug kogt, lunken kamillete på en tot
vat. Husk at vaske hænder, når du er færdig med det ene øje,
så du ikke overfører smitten fra øje til øje.
I morgen tidligt ringer du så til egen læge og beklager din nød,
og han vil helt sikkert give dig noget mere virksomt, f.eks.
kloramfenikol.

Mvh.Bodil.