Hvordan fjerne Linux&LILO
Fra : Jeppe

Dato : 24-11-03 15:58

Hej jeg har parallelt kørt skiftevis Linux og WinXP, men så her for leden
geninstallerede jeg winXP og nu kan jeg ikke hente service packen, og nu vil
jeg så gerne have linux fjernet, men der er bare at jeg er "kommet til" at
formatere partionen det lå på såe..

MVH Jeppe

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 24-11-03 16:57

In <3fc21c89$0$9754$edfadb0f@dread14.news.tele.dk> "Jeppe" <webmaster@FJERNjeppedb.dk> writes:

> [...]
>jeg så gerne have linux fjernet, men der er bare at jeg er "kommet til" at

format c: /mbr

Mvh
Martin

Fra : Jeppe

Dato : 24-11-03 17:18

"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> format c: /mbr

Jamen på c: ligger windows og jeg kan slet ikke komme ind i linux fordi jeg
har fjernet det(på nær resterne)...

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 24-11-03 17:42

> Jamen på c: ligger windows og jeg kan slet ikke komme ind i linux fordi jeg
> har fjernet det(på nær resterne)...

Lav en winxp boot diks og særg for at få "format" programmet med,
boot på diskette og zap bootrecorden derfra,,,

--
excuse of the day : global warming
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 24-11-03 22:08

> [...]

> jeg så gerne have linux fjernet, men der er bare at jeg er "kommet til" at

Du kan fra en dos-diskette afinstallere lilo med "fdisk /mbr".

Alternativt kan du vistnok også starte xp's rescue-mode - der er vist
en kommando til det. Prøv at søge på MS's support.

/Rasmus

I am free of prejudices. I hate everyone equally.