Et lille spørgsmål
Fra : Grethe Peter Hansen

Dato : 24-11-03 10:56

Har købt en Fujitsu Siemens Pcer der har et Giga Byte bundkort i der hedder
GA-8Isxt men jeg kan ikke finde noget om dette bundkort på fabrikantens
hjemmeside.
Jeg har en P4 3ghz der kører en FSB på 800 mhz og samtidelig kører
HyperTreading.
Jeg kan se i den bios den er født med at der ikke er mulighed for at
overclokke og mit spørgsmål er derfor om det er fujitsu der har fået lavet
dette bundkort ( Bios ) specielt til deres maskiner ?? :
Er lidt nybegynder så måske en lidt dårlig formulering.

Venlig hilsen
Peter

Fra : SH

Dato : 24-11-03 11:22

"Grethe Peter Hansen" <gwph@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette bundkort ( Bios ) specielt til deres maskiner ?? :
> Er lidt nybegynder så måske en lidt dårlig formulering.

Hej,

Lidt søgning på nettet gav følgende resultat:

http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/boards/Motherboards/GigaByte/ga-8isxt/Man_8isxt-fs_uk.pdf

Hvilket er en bruger-vejledning til kortet..

Har dog heller ikke kunne finde kortet på GigaByte's hjemmeside..

VH

SH