kan ikke upload
Fra : Jørgen

Dato : 23-11-03 20:55

jeg bruger (FTP Explorer Application)men når jeg lokket på får jeg ikke min
side at se,Jeg får at vide at jeg kører passiv mode.
Hvordan kommer jeg i aktiv

Hilsen
Jørgen S

Fra : jopa

Dato : 23-11-03 21:11

Jørgen <js2@c.dk> skrev bla:
> jeg bruger (FTP Explorer Application)men når jeg lokket på får jeg
> ikke min side at se,Jeg får at vide at jeg kører passiv mode.
> Hvordan kommer jeg i aktiv

Kan man ikke med HTML

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Jørgen

Dato : 23-11-03 21:33

Øk den forstår jeg ikke.
Jeg har lavet 3 hjemmesider, de 2 kører fin, med den 3 vil ikke hente ned,
jeg kører passiv mode siger boksen

Fra : jopa

Dato : 23-11-03 21:46

Jørgen <js2@c.dk> skrev bla:
> Øk den forstår jeg ikke.
> Jeg har lavet 3 hjemmesider, de 2 kører fin, med den 3 vil ikke hente
> ned, jeg kører passiv mode siger boksen

Hej Jørgen
Jeg joke'de blot lidt da du spurgte i en gruppe der beskæftiger sig med
HTML/CSS.
Følg Knud's anvisning og spørg i den rigtige gruppe

Fra : Jørgen

Dato : 23-11-03 21:56

OK og tak. det kan godt være svær for en gammel nisse på 62 at finde ud af
alt det her
Hilsen
Jørgen S

Fra : jopa

Dato : 23-11-03 22:18

Jørgen <js2@c.dk> skrev bla:
> OK og tak. det kan godt være svær for en gammel nisse på 62 at finde
> ud af alt det her

62 er ingen alder

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-03 21:17

"Jørgen" <js2@c.dk> skrev :

>jeg bruger (FTP Explorer Application)men når jeg lokket på får jeg ikke min
>side at se,Jeg får at vide at jeg kører passiv mode.

Har jo ikke lige noget med html at gøre, prøv i
news:dk.edb.internet, om der nogen der, der kender det pågældende
program.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?