Udskriv og luk derefter
Fra : Lars Grove Mortensen

Dato : 23-11-03 20:34

Hej alle

Jeg er ved at lave et site, hvor brugeren skal kunne udskrive en
enkelt tabel mv.

Dette gøres ved at åbne et nyt vindue, hvor dét, der skal
udskrives er samlet. Med det samme siden er loadet, udskrives
den.

Det virker fint.

Men jeg vil gerne have den til automatisk at lukke vinduet efter
den har udskrevet. Hvordan gøres det?

Jeg har uden held prøvet med følgende:

<script>
<!--
self.close()
{
window.print();
window.close;
}
//-->
</script>

Og:

<script>
<!--
printPage()
{
window.print();
}
//-->
</script>
<script>
<!--
self.close()
{
window.close;
}
//-->
</script>

Som det måske tydeligt fremgår, er jeg novice indenfor
javascripts.

Jeg håber derfor meget, at nogen kan/vil hjælpe.

På forhånd tak

MVH
Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-11-03 01:31

Ikke muligt siden du ikke kan checke hvornår siden er udskrevet.
Du kan prøve med en timerfunktion og så håbe at siden er udskrevet
inden vinduet lukker.