levende foder
Fra : Jael & Kim

Dato : 15-04-01 23:54

Jeg har i dag tilbragt en herlig dag med at indfange og indrette akvarie til
levende foder - cyclops (tror jeg) som der er masser af. Men det er nyt for
mig og jeg vil gerne høre om andres erfaringer, både de gode og de dårlige.
Spørgsmålet går selvfølgeligt mest på hvordan jeg bedst undgår snyltere osv
?

Og så lige en tak til "ekspertpanelet" i nyhedsgruppen, som gavmildt deler
ud af deres viden.

Venlig Hilsen
Kim Adrian

Fra : Carsten Gall

Dato : 16-04-01 10:44

Jael & Kim <jaelkim@wanadoo.dk> skrev i en news:9be781$81f$1@sunsite.dk...
> [...]
> ?
>
> Og så lige en tak til "ekspertpanelet" i nyhedsgruppen, som gavmildt deler

Hvis du fanger dit levende foder i pytter hvor der ikke lever fisk, så er
risikoen for at
få snyltere og andre "sjove" ting med hjem ikke stor.
Du skal være opmærksom på evt. vandkalvelarver, de kan blive meget store
og er
meget sultne. De fanger let en fisk hvis de kan få lov til det.

Carsten