Skærme
Fijala 3554
Fladskærm går i sort i et halvt sekund
Fra : Salva

Dato : 23-11-03 15:24

Jeg har en Acer al712 fladskærm som jeg er tilfreds med.

Det sker nogle gange af skærmen bliver sort i et halvt sekund og så er
billedet tilbage igen. Det er både i spil og alm. brug.
Jeg tror ikke der er noget i galt med skærmen men synes bare det er
underligt.

Er det nogen grund til dette??

Jeg kører i 1280x1024 75hz

-Salva

Fra : Thomas Madsen

Dato : 24-11-03 00:08

Salva skrev:

> Det sker nogle gange af skærmen bliver sort i et halvt sekund og
> så er billedet tilbage igen.

Er skærmen koblet til en DVI-udgang på grafikkortet? Hvis den er, så
prøv om det også sker på den analoge. Nogle her i gruppen har f.eks.
problemer med at deres Viewsonic-skærme falder ud når de er koblet
til via DVI, men ikke når de er koblet til den analoge.

Madsen.

Fra : Salva

Dato : 24-11-03 21:58

Skærmen er tilkoblet den analoge udgang...

-salva