Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Åbner ikke link i nyt vindue
Fra : CHRIS

Dato : 23-11-03 14:44

Hej NH

Jeg har IE60 med WINXP, alle updates installeret.
Når jeg er inde på en hjemmeside,hvor der er en venstre ramme med links, som
linker til andre html sider på denne hjemmeside, vises disse html sider i
den højre ramme og det virker som det skal sålænge jeg er på den hjemmeside,
men en af knapperne linker til en helt ny hjemmeside og hvis jeg trykker på
den link, forbliver jeg i venstre ramme og browseren forsøger at vise mig
hele den nye hjemmeside i venstre ramme, samtidig vises stadigt indholdet i
den sidste link i højre ramme?
Hvordan kan man få den til at vise den nye hjemmeside i et helt nyt vindue
og dermed forlade den hjemmeside hvor jeg trykkede på linkknappen. Link
knapperne i venstre rammen er vistnok Java-script.

Håber der er en der har fundet løsningen!

CHRIS

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-11-03 15:06

"CHRIS" <sprenger@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan man få den til at vise den nye hjemmeside i et helt nyt vindue

Højreklik og vælg åben hyperlink i et nyt vindue

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-11-03 15:11

"CHRIS" <sprenger@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan man få den til at vise den nye hjemmeside i et helt nyt vindue

Tryk på "CTRL" & "Shift" samtidig med at du trykker på linket

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : CHRIS

Dato : 23-11-03 16:25

Tak for det hurtige svar. Det er kun når jeg klikker på det omtalte link,
problemet opstår. Hos alle andre virker det efter hensigten. CTRL & Shift
samtidigt er således ikke nødvendigt hos andre, så det må være en
indstilling i min PC som er sat forkert, bare hvilken??

CHRIS

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fc0bffc$0$27410$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-03 17:12

"CHRIS" <sprenger@worldonline.dk> skrev :

>Tak for det hurtige svar. Det er kun når jeg klikker på det omtalte link,
>problemet opstår.

Nærmere en fejl på hjemmesiden, du kunne jo poste et link til
siden, så er det nemt at se om fejlen er på hjemmesiden eller et
andet sted.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud

Fra : CHRIS

Dato : 23-11-03 17:28

Undskyld netetiketten.
Hjemmesiden virker for alle andre end mig, så det må være mig som har fået
sat et flueben et forkert sted, men hvor?

CHRIS

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-03 18:42

"CHRIS" <sprenger@worldonline.dk> skrev :

>Undskyld netetiketten.

»Suk«

Det ville nu være memmere at svare, hvis man måtte se siden, men
det er åbentbart en hemmelighed.

med venlig hilsen
Knud

Fra : CHRIS

Dato : 23-11-03 18:58

Det er ingen hemmelighed, http://www.ornehoj.dk nederst i venstre side er et
link til INFO-center, når jeg klikker der åbner INFO-centeret fejlagtigt i
den venstre ramme og ikke som hos alle andre, i et nyt vindue. Hvis jeg i
min browsers adresselinie skriver:
https://www.ornehoj.dk/kunde/forside/default.asp åbner siden uden problemer

CHRIS