GA-5SMM bundkort, hvor hurtig CPU...??
Fra : Helge Duif

Dato : 23-11-03 12:48

Hej, jeg har et GA-5SMM bundkort, vist nok fra Gigabyte med en 450 mhz AMD
cpu på, er der nogen der ved, hvad den hurtigste cpu er som jeg kan montere
på dette bundkort...??? Jeg har prøvet at søge på internettet, men det
nærmeste jeg kan komme frem til er at den max kan tage en 550 mhz cpu, men
det kan jeg ikke forstå, hvis skulle være rigtigt....

Nogen der kan hjælpe...???

mvh. Helge Duif

Fra : Peter Christiansen

Dato : 23-11-03 13:22

"Helge Duif" <helgeFJERNDETTEduif@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nærmeste jeg kan komme frem til er at den max kan tage en 550 mhz cpu, men
> det kan jeg ikke forstå, hvis skulle være rigtigt....

Det er vel det her:
http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_Spec_GA-5SMM.htm

Da det er et socket 7 bundkort passer det fint at det hurtigste er 550 MHz.
Hvis du vil opgraderer til noget hurtigere, vil jeg anbefale nyt bundkort,
cpu og ram hvis det skal have nogen stor effekt.

mvh
Peter