Hugo: Afskylias hævn & hugo redder julen
Fra : Martin Petersen

Dato : 23-11-03 11:29

Jeg har tidligere kunne køre de ovenstående spil i windows XP, men nu når
jeg starter dem op, blinker windows skrivebordet og når jeg klikker hvor som
helst med musen inde i spillet, minimere spillet sig, jeg har prøvet af køre
spillet i kom kompatibilitets tilstand, men lige meget hjælper det.

Min pc ser således:
Intel Celeron 1000 mzh
1.24 GB RAM
80 GB Harddisk
RivaTNT 2 Pro

Nogle der har nogle forslag til hvad jeg kan gøre??

- Martin Petersen

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 23-11-03 23:05

Hej Martin,

Har nøjagtig samme problem med det spil på min Xp og jeg kan heller ikke få
det til at virke, ligemeget hvad jeg gør.

Så jeg er også meget huk på noget hjælp

mvh Johnny Haugaard

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-11-03 07:38

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har nøjagtig samme problem med det spil på min Xp og jeg kan heller ikke

> det til at virke, ligemeget hvad jeg gør.

Je gfnadt ud af fejlen, jeg smækkede min windows XP cd-rom i drevet
genstartede computeren og istedet for at køre en almindelig installation,
reparerede jeg windows, nu kører det perfekt.

- Martin Petersen