Quiz spil...
Fra : Jensen

Dato : 22-11-03 23:48

Er der ikke en der kan anbefale et godt quiz spil til PC.

Helst noget med nogle spørgsmål som man skal svare på inden for
forskellige kategorier.
Det skal nok helst være på engelsk, for de par stykker jeg har set på
dansk var ærligt talt elendige :)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-11-03 01:53

"Jensen" <lnbhis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellige kategorier.
> Det skal nok helst være på engelsk, for de par stykker jeg har set på

Hvad med Trivial Pursuit på dansk? Det synes jeg da er meget sjovt, også
selvom man lærer de forskellige svar hurtigt at kende.

Mvh
Benjamin Jensen
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : Sturm

Dato : 23-11-03 06:43

prøv globetrotter serien de er meget gode

Sturm

Fra : Jensen

Dato : 23-11-03 11:23

On Sun, 23 Nov 2003 01:52:36 +0100, "Laziter [9440]"
<laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote:

>"Jensen" <lnbhis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvad med Trivial Pursuit på dansk? Det synes jeg da er meget sjovt, også
>selvom man lærer de forskellige svar hurtigt at kende.

Nej som sagt, ikke dansk spil. Jeg har prøvet Trivial Pursuit på dansk
og det er kedeligt synes jeg.
Jeg vil hellere have en afvekslende quiz, hovr man det ene øjeblik eks
skal nævne så mange amerikanske præsidenter siden 2. verdenskrig man
kan og senere svare konkret på et spørgsmål. Altså variation. Jeg
prøvede et rigtigt fedt et for 6-7 år siden, men har desværre glemt
titlen.

Fra : Sturm

Dato : 24-11-03 00:19

så prøver jeg bare igen, prøv GLOBETROTTER 2 det er lige sådan et spil,
man skal da gå fra det ene spørgsmål til det andet, men der er massere af
spørgsmål, og nogle opgaver man skal løse, det kan downloades flere
steder....ups sagde jeg virkelig det hehe

http://www.panvision.com.oas.funcform.se/o.o.i.s?id=176&product=V00056

check linket for at læse om det.

Sturm

Fra : Allan Bojsen

Dato : 02-12-03 00:04

On Sat, 22 Nov 2003 23:47:31 +0100, Jensen <lnbhis@hotmail.com> wrote:

> [...]
>forskellige kategorier.
>Det skal nok helst være på engelsk, for de par stykker jeg har set på

Ganske vist på dansk, men alligevel:

http://www.panvision.com/o.o.i.s?id=176&product=VVIS0125

Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk - tips til nettet