Need for Speed Underground problemer
Fra : Jakob

Dato : 22-11-03 20:05

Når jeg forsøger at starte mit Need for Speed Underground, starter
programmet hvorefter jeg får loading-skærmen der bare står og blinker. Hvis
jeg trykker CTRL+ALT+DEL kan jeg se at programmet ikke svarer. Det har kørt
fint på min maskine før, men nu virker det slet ikke! Jeg har forresten sat
mine internationale indstillinger til Engelsk (Australien). Kører Windows XP
SP1 og ATI Radeon 9800 PRO.

--

- Jakob

Fra : Jakob

Dato : 22-11-03 20:07

Jeg har desuden lige reinstalleret og den laver samme fejl igen!

--

- Jakob

Fra : Stuntzs

Dato : 23-11-03 09:54

"Jakob" <iVER_uRT-you-must-be-smart-to-figure@-this-out-mail.dk> wrote in

Du skal under Kontrolpanel sætte region (International eller "Region &
Language Options" i WinXP) til "English (United States)".

Fra : Jakob

Dato : 23-11-03 15:47

Nej det har jeg jo gjort

Det var bare patchen der skulle installeres!

--

- Jakob

Fra : BSL

Dato : 23-11-03 16:40

Hvor finder jeg den patch? Har også problemer med Underground, dog kun
demoen. Den laver bare sort skærm, og så den windows box med at der er en
fejl, og om men vil indsende. Tror i samme patch kan klare dette også?

Hvad synes i ellers om spillet? Er det værd at købe?

Bjarne

"Jakob" <iVER_uRT-you-must-be-smart-to-figure@-this-out-mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3fc0c86d$0$95005$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Vega

Dato : 23-11-03 17:42

"BSL" <bjarneline@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejl, og om men vil indsende. Tror i samme patch kan klare dette også?
>
> Hvad synes i ellers om spillet? Er det værd at købe?

Jeg synes det er totalt fedt, det bedste i serien. Sikke de muligheder der
er/bliver efterhånden som man vinder løb. Helt sikkert værd at købe.

Mvh. Vega.

Fra : Jakob

Dato : 23-11-03 19:16

Det er enormt fedt! Der er modsat mange andre af samme slags spil (både
underground og bilspil generelt) enorm god fartfølelse, hvilket jo er
karakteristisk for NFS-serien. Mulighederne er enorme og det bliver ikke
lige sådan kedeligt!

Hvis du, som jeg, har et forcefeedback rat, pedaler og et 42" TV med 7.1
lyd, en Pentium 4 3.6Ghz og et ATI Radeon 9800 Pro så hjælper det
selvfølgelig endnu mere på oplevelsen!

(Hey, jeg må vel godt prale når jeg har arbejdet min røv i laser for det
grej )

--

- Jakob

Fra : Vega

Dato : 23-11-03 19:22

"Jakob" <iVER_uRT-you-must-be-smart-to-figure@-this-out-mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3fc0f96e$0$95038$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> selvfølgelig endnu mere på oplevelsen!
>
> (Hey, jeg må vel godt prale når jeg har arbejdet min røv i laser for det

Hej Jakob. Det lyder som om du har noget grej der rykker. Forcefeedback
fungere det godt i Underground, kunne nemlig ikke få det til at virke i
Hotpursuit 2?

Mvh. Vega.

Fra : Jakob

Dato : 23-11-03 19:29

Det fungerer helt fint!

Under Controls-menuen vælger man bare "Vibration on" og så kører det!

--

- Jakob

Fra : Vega

Dato : 23-11-03 21:09

"Jakob" <iVER_uRT-you-must-be-smart-to-figure@-this-out-mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3fc0fc7a$0$95041$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det fungerer helt fint!
>
> Under Controls-menuen vælger man bare "Vibration on" og så kører det!

Kan man mærke det, for det kunne man godt nok ikke i Hot Pursuit 2?

Mvh. Vega.

Fra : Jakob

Dato : 24-11-03 00:19

Det kan man

Afhænger selvfølgelig af dit udstyr!

--

- Jakob

Fra : Vega

Dato : 23-11-03 17:41

> [...]
> Nej det har jeg jo gjort
>
> Det var bare patchen der skulle installeres!

Hvor har du fundet den patch, gerne link?

Mvh. Vega.

Fra : Jakob

Dato : 23-11-03 19:14

Kør programmet regedit. Gå så ind under HKEY_LOCAL_MACHINE --> Software -->
EA GAMES og så under Need for Speed Underground der er et link i en af
nøglerne!

Jeg kunne så også bare give jer den, nu hvor jeg har tænkt mig lidt om

http://patches.ea.com/nfs_underground/EN-US/home.html

--

- Jakob