Tvungen udfyldning af felter i en formmail
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-03 15:26

Håber det er den rette gruppe!

Nogen der har et tips til ovennævnte,
skal lige nævnes at det skal bruges på en "ren" html side altså uden asp
etc.
Hvis der er nogen der evt. har en løsning/henvisning til en hjemmeside med
script eller lign er det bare fint.
/Carsten

Fra : René Iversen

Dato : 22-11-03 20:09

"alsingeren" <spam mig ej snabela privat dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> etc.
> Hvis der er nogen der evt. har en løsning/henvisning til en hjemmeside med

Du skal have gang i javascript, når ikke det må være server-side. Det er din
eneste mulighed.

hvis du har en submit knap kan du tilføje onclick="return checkForm();"

så laver du en funktion checkForm() i head

<script type="text/javascript">
function checkForm()
{
if( alt er som det skal være )
return true
else
return false
}
</script>

i grove træk

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 13:57

> [...]
>
> hvis du har en submit knap kan du tilføje onclick="return checkForm();"
>
> så laver du en funktion checkForm() i head

Takker for tipset.
/Carsten