"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> skrev i en meddelelse
news:NuMvb.6090$HB5.614@news.get2net.dk...
> Ja, så har Tiscali igen gjort i nælderne!
>
> Mit abonnement hos Tiscali ophørte den 15/9-2003, men ikke desto
> mindre har jeg lige modtaget en regning for perioden 1/1-31/03 -
> 2004!!
>
> Man kan altså stadig og endnu engang konstatere, at intet, absolut
> intet, af det administrative er blevet bedre hos Tiscali, for de kan
> ikke engang finde ud af hvem de har som kunder og hvem de ikke har som
> kunder.
>
> Men de skal i al fald ikke regne med at så meget som et bøjet 25-øre
> hos mig!
Jeg var ude for noget af det samme. Da jeg opsagde mit abonnement hos
Tiscali (ikke fordi jeg var utilfreds med dem, men fordi Telia havde et
bedre tilbud til mig), fik jeg også lov til at forudbetale for en periode
jeg ikke havde mit abonnement. Jeg kontaktede dem og fik i bund og grund
forklaret at det var deres latterlige regnskabssystem/administration skyld,
og det endte med at jeg enedes med medarbejderen (og mig selv) om at betale
den for ikke at risikere at skulle til at ringe frem og tilbage om rykkere
også. Jeg ville blot vente på min tilbagebetaling som inkluderede endog mere
end omtale forudbetaling. Denne tilbagebetaling fik jeg da også næste
kvartal igen (altså næsten et halvt år efter at jeg oprindeligt opsagde
abonnementet!)
Det eneste jeg kan sige er: i forbindelse med Tiscali's regnskabs afdeling
gælder 2 ting mhp en god udgang:
1. Tålmodighed
2. et par enkelte check up's til kundeservice for at verificere status (også
her bringer åndens frugt, også det øvrige af den, dig længst
TBC