Trackball?
Fra : Peter Bromley

Dato : 16-04-01 00:37

Jeg overvejer kraftigt at investere i en trackball, og så veksle lidt
imellem mus og trackball, for at aflaste.

Jeg har nu en trådløs mus fra Logitech (den skæve nedgroede ergonomiske), og
vil så gerne høre om det er muligt at bruge logitechs trådløse trackman, der
næsten har samme design, hvad angår knap og webhjul på oversiden. Er det
muligt, eller vil de to trådløse enheder konflikte? Jeg har ikke noget imod
at have 2 sendere monteret.

Peter!

--

"Jeg tror, at der vil være et verdensmarked på ca. 5 computere"
- Thomas Watson, direktør, IBM, 1943

Fra : JSM

Dato : 16-04-01 10:41

"Peter Bromley" <the_cowboy@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> næsten har samme design, hvad angår knap og webhjul på oversiden. Er det
> muligt, eller vil de to trådløse enheder konflikte? Jeg har ikke noget

Det kan du godt. De to sendere (er de egentlig ikke nærmere modtagere ?)
kan sagtens være monteret på en gang. Forudsat selvfølgelig at du har stik
nok .
Men du kan formentlig godt nøjes med kun at have den ene modtager sat i. Jeg
har godt nok ikke prøvet med en mus og en trackball. Men jeg har prøvet at
have 2 forskellige trådløse Logitech mus kørende på den samme modtager. Så
er det blot den mus du sidst har brugt der er aktiv. Og så kan man altid
tage lidt pis på vennerne når de sidder ved ens pc. Stil dig bag ved dem med
den ene af musene, og hver gang vedkommende skal til at klikke på et eller
andet så flytter du cursoren mens du højlydt giver udtryk for din
forbløffelse over deres manglende motoriske færdigheder med en mus.

mvh
JSM

Fra : Peter Bromley

Dato : 16-04-01 17:23

> [...]
> andet så flytter du cursoren mens du højlydt giver udtryk for din
> forbløffelse over deres manglende motoriske færdigheder med en mus.

ROFL!

Peter!