Træer der bliver spist
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 15-04-01 23:13

Jeg synes det lyder meget mystisk med en stor blodbøg på 4 m, der bare
ligger ned i haven fordi 'noget' har gnavet den over. Jeg håber megt at
jeg får lov at se svaret her i gruppen, når nu een eller anden forhåbentlig
svarer Mai-britt Mygind på hendes spørgsmål.

MEN når jeg vil tage nye meddelelser ind i grupperne foregår der noget
mærkeligt. Jeg kan godt se, at der står at nu tager den 6 af 7, så 5 af
-- så 4 af 7 o.s.v. men når jeg har taget det hele ind, så er det der
bare ikke, måske een ny hvis jeg har siddet og set den tage 7 - 9 stk ind.
Jamen hvor går de han, når jeg ikke kan se dem nogen steder?

I øjeblikket er det det samme ligegyldig hvilken gruppe jeg benytter. Jeg
ser f.eks. 10 blive taget ind i genealogi-gruppen, men kan kun se 2 nye, når
jeg så åbner for den gruppe. Og det er altså det samme her.

Det er ærgeligt, når det ellers altid har fungeret og når man gerne vil
følge med i det der kommer.

Med venlig hilsen

elena@io.dk

Fra : H. Olesen

Dato : 16-04-01 02:53

On Mon, 16 Apr 2001 00:13:05 +0200, "Ruth Nielsen" <elena@io.dk>
wrote:

> [...]
>jeg så åbner for den gruppe. Og det er altså det samme her.
>
>Det er ærgeligt, når det ellers altid har fungeret og når man gerne vil

Jeg kan se du bruger Outlook Express. Der er helt sikkert nogen i
gruppen dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express der kan
hjælpe med dette.

Alternativt vil jeg anbefale at bruge et andet prg til news, Outlook
Express er ikke særligt velegnet til det. Jeg kan varmt anbefale
Agent, som kan hentes i gratis-udgaven Free Agent på
http://www.tucows.dk Du kan med fordel vælge at bruge Cybercity's
tucows mirror når du kobler op via dem.

Jeg sender også dette indlæg i en mail, da jeg ikke ved om du kan se
dette indlæg i gruppen.

--
mange havehilsener
Helle