Børnesagkyndigundersøgelse i forbindelse m~
Fra : Brian k

Dato : 21-11-03 13:03

Hej

Jeg er intereseret i at komme i kontakt med andre der har været i gennem
ovenstående (meget gerne nogen der har været det i forbindelse med Glostrup
byret).

Jeg kan kontaktes via mail spam@(fjern)grov.dk

Mvh
Brian

Fra : Brian k

Dato : 07-12-03 00:31

Brian k wrote:
> [...]
>
> Jeg er intereseret i at komme i kontakt med andre der har været i
> gennem ovenstående (meget gerne nogen der har været det i forbindelse

Jeg blev kontaktet af en Peter M, jeg har sendt mail retur til ham flere
gange nu.... hvis du læser med her og ikke har fået mine mails (for jeg
undre mig over at du ikke har svaret på dem, kan der være noget galt med den
mail adresse du gav mig?), send lige et svar her i gruppen

mvh
brian

Fra : Janne & Jens Jørgen ~

Dato : 07-12-03 12:39

Vi er også vældig interesseret da vi netop nu står og skal igang med en
retssag om forældremyndigheden, det er dog i Grenå retskreds.
Det er os som har startet sagen op, hvor vi gennem vores advokat beder om en
børnesagkyndig undersøgelse, for at få børnene fra deres mor, som er blevet
anmeldt til kommunen for socialt bedrageri, druk og psykisk terror mod
børnene af en af hendes tidligere kæreste.

Mvh

Janne og Jens Jørgen