PHP filer
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 21-11-03 11:47

Jeg er ved at lave en gæstebog - jeg vil have den på min egen web side - og
ikke en der ligger på en fremmed server osv.
derfor har jeg fundet en norsk gæstebog der passer til mit ønske - men nu er
prb. hvordan jeg ligger de 3 PHP filer op på
den server hvor min webside er - der er et PHP dir på serveren - hvordan får
jeg websidet til at se selve min side - jeg tror
selv at jeg skal lave et huperlink eller et lille script -

JEG BRUGER FRONTPAGE 2003 og jeg ved godt der er en gæstebog i frontpage
2003 - den ønsker jeg ikke at bruge.

Venligst
Michael
oz1lgm@tele2adsl.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-11-03 11:57

Michael Jørgensen skrev:

> - men nu er prb. hvordan jeg ligger de 3 PHP filer op på
> den server hvor min webside er - der er et PHP dir på serveren

Prøv at spørge i php-gruppen:
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : //Tormod

Dato : 21-11-03 19:50

Jeg kjenner ikke til MS Frontpage men prøv flg...
Filene uploader du med et FTP program. CuteFTP er å anbefale. Du trenger
normalt ikke legge .php filene i noe spesielt PHP dir. et helt "vanlig" dir.
er OK. (Jeg forutsetter at dette er et rent .php script som ikke behøver
MySQL e.l. database). Etter du har uploadet filene må du CHMOD'e dir'et +
filen det skal skrives til 666 (make writeable). Dette kan gjøres i CuteFTP
(høyreklikk+CHMOD).

\\Tormod