måske java
Fra : JLA

Dato : 20-11-03 22:31

Hej Gruppe

Jeg har fået mig et lille problem med en webside, det er www.portal.fo i
kolonnen TEMA/VEVKAMERA der er der 3 links med webkameraer, her ved mig
virker de, men på en maskine hvor jeg hjælper lide, kan jeg ikke få dem til
at virke, jeg har downloadet Java.sun, er der et sted hvor jeg skal aktivere
Java, så det virker.

Mvh..........Jens Jørgen

Man opdager ikke nyt land
uden at være villig til at miste kysten af syne
i meget lang tid.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-11-03 22:43

"JLA" <jla@*REMOVE*jlafoto.dk> skrev :

> jeg har downloadet Java.sun, er der et sted hvor jeg skal aktivere

Kig i kontrolpanel => javaplugin og i Internetindstillinger
skulle der så gerne være et punkt, der hedder Java (Sun).
--
Knud