Mafia
Fra : Mads Neerup-Jensen

Dato : 20-11-03 18:59

Hej.

Er der nogen som har hørt eller ved om der kommer en opfølger til mafia

Dick Turpin.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 20-11-03 19:16

Mads Neerup-Jensen wrote:
> Er der nogen som har hørt eller ved om der kommer en opfølger til
> mafia

Så vidt jeg ved skulle der gøre det engang i fremtiden...

--
Martin K

Fra : Brian Hansen

Dato : 20-11-03 21:20

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote in message news:3fbd04a6$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Så vidt jeg ved skulle der gøre det engang i fremtiden...

Ikke lige nu inden for den nærmest fremtid, vel?
Skal lige ha' gennemført det andet først.

Mvh.
Brian

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 21-11-03 18:48

Brian Hansen wrote:
> Ikke lige nu inden for den nærmest fremtid, vel?

Næ... der skal vel nok gå et års tid endnu...

> Skal lige ha' gennemført det andet først.

Så må du komme igang. Det tog mig en måneds tid at komme igennem. Og det
er fandme et fedt spil, med en fed historie. Det er længe siden jeg har mødt
et spil hvor jeg har spillet udelukkende pga. historien...

--
Martin K

Fra : Mads Neerup-Jensen

Dato : 22-11-03 15:26

Ja en skide god historie - findes der et spil som ligner det ?

Fra : Jan Vagle

Dato : 22-11-03 17:33

Mads Neerup-Jensen wrote:

> Ja en skide god historie - findes der et spil som ligner det ?

Ja et skide godt spil, ja Max Payne 2, løb og køb. (Og spil da ;)

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 22-11-03 23:57

Jan Vagle wrote:
> Ja et skide godt spil, ja Max Payne 2, løb og køb. (Og spil da ;)

Det mangler bare et meget vigtigt element der gør Mafia så unikt. Mænden af
bilkørsel. Jeg er normalt kun til bilspil, og Mafia har en perfekt blading
af biler, og skyderi...

Mafia skal helst have et rat & pedalsæt før det er helt perfekt...

--
Martin K

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 23-11-03 02:10

> Det mangler bare et meget vigtigt element der gør Mafia så unikt. Mænden af
> bilkørsel. Jeg er normalt kun til bilspil, og Mafia har en perfekt blading
> af biler, og skyderi...

GTA 3 og GTA : Vice City er de eneste jeg kan mindes.
Ellers er der jo ikke andet for end at lege med de forskellige
mods der findes til Mafia.
http://mafia.planet-multiplayer.de/index.php?path=mods&page=mods&type=php
De ændre dog ikke historien.

/Kenneth Iversen

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 23-11-03 12:28

Kenneth Iversen wrote:
> http://mafia.planet-multiplayer.de/index.php?path=mods&page=mods&type=php

Takker for linket. Man kan desværre ikke hente nogle af mods'ne via siden

--
Martin K

Fra : Sandman

Dato : 24-11-03 09:00

> [...]
>
> Takker for linket. Man kan desværre ikke hente nogle af mods'ne via siden

Hvad med XIII.....nogen som har prøvet det..??

Synes selv Mafia er for fedt.....det fedeste spil jeg har prøvet, Max Payne2
er
også godt, men ens "rute" er givet på forhånd.....

S@ndman