Link til "Denne Computer"
Fra : Morten

Dato : 20-11-03 17:01

Hey!

På en hjemmeside der ligger på min computer, skal jeg have et
link til "Denne Computer" og "Kontrolpanel" og andre steder.
Nogen der ved, hvordan dette kan lade sig gøre?

Har iøvrigt Xp som styresystem...

Mvh. Morten

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-11-03 18:10

Du kan skrive en ActiveX component til at gøre det. Virker kun i IE og
kun i Intranet.

Fra : Nicolej

Dato : 20-11-03 18:11

Morten wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hey!
> uden at vide for meget om det. så tror jeg at du er nød til at
bruge et script af en eller anden slags