MS Windows
briani 27239
Windows 98se opgr.
Fra : Jane

Dato : 20-11-03 16:35

Kan man opgrader til Windows XP fra 98se, med en OEM version, uden at
miste de allerede installerede programmer, samt instillinger til nettet?
--
Venlig hilsen
Jane

Fra : /Ole

Dato : 20-11-03 16:57

Jeg er ikke sikker på, om man kan, men under alle omstændigheder er det en
meget dårlig idé, for du kommer til at blande 2 systemer sammen, og får (som
regel) en hamrende ustabil maskine.

Lav en backup af dine dokumenter musik osv. formatter og installer på ny.

/Ole

Fra : Jane

Dato : 23-11-03 16:00

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in

> [...]
> sammen, og får (som regel) en hamrende ustabil maskine.
>
> Lav en backup af dine dokumenter musik osv. formatter og installer på
Det var trist, pokkers arbejde med at installer alting igen, så jeg tror at
jeg fortsætter med 98se :(

--
Venlig hilsen
Jane