Sprog forvirring i word 2002
Fra : Work all day

Dato : 20-11-03 11:59

Hej

Jeg er hammerene sur over at bedst som jeg sidder og skriver i mit word
2002 så skifter stavekontrollen over til engelsk.

Kan man ikke slette alle de sprog som der er stavekontrol for, således at
kun dansk er tilbage ?

Kim

Fra : Max Petersen

Dato : 20-11-03 12:30

Du kan i hvert fald vælge Funktioner -> Sprog -> Angiv sprog, og fjerne
fluebenet i afkrydsningsfeltet Find sprog automatisk.
Så slipper du da for, at stavekontrollen skifter over til engelsk...

Fra : Else Holm

Dato : 20-11-03 13:52

"Max Petersen" <max@lazy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjerne fluebenet i afkrydsningsfeltet Find sprog automatisk.
> Så slipper du da for, at stavekontrollen skifter over til engelsk...

<klip>

Tak - du har lige reddet min dag og vist i morgen med!
Det har længe irriteret mig lige så meget, som det åbenbart har
irriteret Kim - jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at spørge!

--
Else