ND -Du kan få dem hos Sportextreme.com
Fra : Tom Lund Jensen

Dato : 20-11-03 10:02

--

Best regards
Tom Lund Jensen
www.sportextreme.com

Fra : Henning

Dato : 20-11-03 13:37

On Thu, 20 Nov 2003 10:01:51 +0100, "Tom Lund Jensen"
<tom@sportextreme.com> wrote:

Desværre lidt for dyrt... Har lige købt min Flectalon 200 hos
http://www.kentdiving.com/prod.asp?partno=FLECTALON til 130£ +12£ i
porto, levering 4 dage... Der blev hævet kr. 1531,88 på visakortet

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Morten Dall

Dato : 21-11-03 00:01

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.kentdiving.com/prod.asp?partno=FLECTALON til 130£ +12£ i
> porto, levering 4 dage... Der blev hævet kr. 1531,88 på visakortet

Hej Henning, så nu hvor du er den lykelige ejer af en Flectalon dragt, kan
du så ikke fortælle mig en ting, er sådanne et matriale strækbart ?

mvh Morten Dall

Fra : Henning

Dato : 21-11-03 15:17

On Fri, 21 Nov 2003 00:01:22 +0100, "Morten Dall"
<mrdall@knus.dk-slet-alt-efter-dk> wrote:

>"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

>Hej Henning, så nu hvor du er den lykelige ejer af en Flectalon dragt, kan
>du så ikke fortælle mig en ting, er sådanne et matriale strækbart ?

Ikke strækbart, nej Inderpelsen er noget kraftigt flis-materiale,
yderdragten er nylon a'la en termo-vest. (Hint - vender man vrangen
ud, ligner man faktisk Bamse fra Bamse og Kylling... Måske en ide til
fastelavn

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Morten Dall

Dato : 21-11-03 21:46

> Ikke strækbart, nej Inderpelsen er noget kraftigt flis-materiale,
> yderdragten er nylon a'la en termo-vest. (Hint - vender man vrangen

okay, hvor dan er det lige med bevagelse friheden i den, er der lavet noget
strat matriale ved skulder så man kan nå sine flaske ventiler i den ?

mvh Morten Dall