/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Tiscali opsigelse
Fra : Bent Sørensen


Dato : 20-11-03 08:55

Hej alle

Jeg vil gerne opsige min ADSL hos tiscali, men har forstået at det åbenbart
kan være ret besværligt...

Er det nok at faxe dem opsigelsen?

På forhånd tak

/Bent Sørensen



 
 
Klaus Ellegaard (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 20-11-03 09:17

"Bent Sørensen" <bbsoerensen-delete@this-hotmail.com> writes:

>Jeg vil gerne opsige min ADSL hos tiscali, men har forstået at det åbenbart
>kan være ret besværligt...

>Er det nok at faxe dem opsigelsen?

Skriv et rigtigt brev, behold en kopi, gå på posthuset og få en
kvittering for afsendelsen. Så kan du dokumentere, at brevet er
sendt til Tiscali.

Herefter behøver du ikke foretage dig yderligere uanset hvad der
sker. Men det ville nok være en god plan at informere dem én
ekstra gang, hvis noget går galt - gerne med kopi af opsigelsen
og kvittering for afsendelse.

Mvh.
   Klaus.

Bent Sørensen (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Bent Sørensen


Dato : 20-11-03 09:41


> "Bent Sørensen" <bbsoerensen-delete@this-hotmail.com> writes:
>
> >Jeg vil gerne opsige min ADSL hos tiscali, men har forstået at det
åbenbart
> >kan være ret besværligt...
>
> >Er det nok at faxe dem opsigelsen?
>
> Skriv et rigtigt brev, behold en kopi, gå på posthuset og få en
> kvittering for afsendelsen. Så kan du dokumentere, at brevet er
> sendt til Tiscali.
>
> Herefter behøver du ikke foretage dig yderligere uanset hvad der
> sker. Men det ville nok være en god plan at informere dem én
> ekstra gang, hvis noget går galt - gerne med kopi af opsigelsen
> og kvittering for afsendelse.

OK, det gør jeg så.

Tak

/Bent




Anders K. Olsen (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Anders K. Olsen


Dato : 20-11-03 17:23

"Bent Sørensen" <bbsoerensen-delete@this-hotmail.com> wrote in message
news:K6%ub.39125$jf4.2030588@news000.worldonline.dk...
>
> > "Bent Sørensen" <bbsoerensen-delete@this-hotmail.com> writes:
> >
> > >Jeg vil gerne opsige min ADSL hos tiscali, men har forstået at det
> åbenbart
> > >kan være ret besværligt...
> >
> > >Er det nok at faxe dem opsigelsen?
> >
> > Skriv et rigtigt brev, behold en kopi, gå på posthuset og få en
> > kvittering for afsendelsen. Så kan du dokumentere, at brevet er
> > sendt til Tiscali.
> >
> > Herefter behøver du ikke foretage dig yderligere uanset hvad der
> > sker. Men det ville nok være en god plan at informere dem én
> > ekstra gang, hvis noget går galt - gerne med kopi af opsigelsen
> > og kvittering for afsendelse.
>
> OK, det gør jeg så.

Tjeck evt. også lige dine vilkår, så du er sikker på at du overholder de
vilkår der gælder for opsigelse af abonnementet (typisk tidsfrister og
opsigelses metode).

/Anders



Dennis Pedersen (20-11-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 20-11-03 10:54


"Bent Sørensen" <bbsoerensen-delete@this-hotmail.com> wrote in message
news:gr_ub.39116$jf4.2029789@news000.worldonline.dk...
> Hej alle
>
> Jeg vil gerne opsige min ADSL hos tiscali, men har forstået at det
åbenbart
> kan være ret besværligt...
>
> Er det nok at faxe dem opsigelsen?

Hvis du vælger at faxe så sørg for at følg op på den er kommet ind..
Jeg har prøvet at faxe det SAMME dokument 3gange førend de forstod det.Det
endte med at jeg fik den pågældende medarbejder til at gå over at tage faxe
mens jeg talte med ham og fik han til at læse op hvad der stod.
SÅ skete der noget :)


--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk



Ukendt (22-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-11-03 11:40

Hej

Jeg opsagde mit Tiscali-abo til medio oktober (1 måneds varsel). Omkring 1.
oktober fik jeg en bekræftelse fra Tiscali på opsigelsen og de ringede også
for at få mig til at blive.

I opsigelsesbekræftelsen fremgik det, at jeg ville modtage en mail med
oplysninger om returnering af modem. Når dette var modtaget ville min konto
blive gjort op (jeg har betalt forud, så der skal nogle skejser retur!). Nu
er det over en måned siden mit abonnement er standset, men jeg har intet
hørt fra Tiscali og jeg har derfor stadig deres udstyr og har ikke fået
nogle penge retur.... De svarer ikke på henvendelser på mail..

Held og lykke!

/martin





Bent Sørensen (22-11-2003)
Kommentar
Fra : Bent Sørensen


Dato : 22-11-03 21:13


"Martin" <webspeed.dk> wrote in message
news:3fbf3cde$0$27462$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg opsagde mit Tiscali-abo til medio oktober (1 måneds varsel). Omkring
1.
> oktober fik jeg en bekræftelse fra Tiscali på opsigelsen og de ringede
også
> for at få mig til at blive.
>
> I opsigelsesbekræftelsen fremgik det, at jeg ville modtage en mail med
> oplysninger om returnering af modem. Når dette var modtaget ville min
konto
> blive gjort op (jeg har betalt forud, så der skal nogle skejser retur!).
Nu
> er det over en måned siden mit abonnement er standset, men jeg har intet
> hørt fra Tiscali og jeg har derfor stadig deres udstyr og har ikke fået
> nogle penge retur.... De svarer ikke på henvendelser på mail..
>
> Held og lykke!
>
> /martin

Hvor er det dog latterligt!

Jeg er i den heldige situation at min næste regning forfalder til betaling
d. 19/12, så derfor kommer de kun til at skylde mig et par hundrede..

Held og lykke selv

/Bent



Dennis Pedersen (24-11-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 24-11-03 11:44


"Martin" <webspeed.dk> wrote in message
news:3fbf3cde$0$27462$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg opsagde mit Tiscali-abo til medio oktober (1 måneds varsel). Omkring
1.
> oktober fik jeg en bekræftelse fra Tiscali på opsigelsen og de ringede
også
> for at få mig til at blive.
>
> I opsigelsesbekræftelsen fremgik det, at jeg ville modtage en mail med
> oplysninger om returnering af modem. Når dette var modtaget ville min
konto
> blive gjort op (jeg har betalt forud, så der skal nogle skejser retur!).
Nu
> er det over en måned siden mit abonnement er standset, men jeg har intet
> hørt fra Tiscali og jeg har derfor stadig deres udstyr og har ikke fået
> nogle penge retur.... De svarer ikke på henvendelser på mail..

Her i firmaet har vi haft routeren til at stå og samle støv i snart
6måneder..
Der har vi stadigvæk ikke hørt noget.
Jeg nægter simpelthen at spilde min tid på de ikke kan finde ud af sende RMA
sedler ud.
Så den bliver stående til den seddel kommer :)


--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk



Ukendt (24-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-11-03 16:21

Dennis Pedersen wrote:
>
> Her i firmaet har vi haft routeren til at stå og samle støv i snart
> 6måneder..
> Der har vi stadigvæk ikke hørt noget.
> Jeg nægter simpelthen at spilde min tid på de ikke kan finde ud af sende RMA
> sedler ud.
> Så den bliver stående til den seddel kommer :)

Arh, man kunne da lige sende dem en fax om at man har en af deres
routere stående, og evt. tilføje noget om et opbevaringsgebyr på 500,-
pr. måned :)


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste