Gratis Firewall og Antivirus i 1 år - (Fra~
Fra : Sune

Dato : 19-11-03 15:27

http://www.my-etrust.com/microsoft/index.cfm?

Firewallen er en CA branded udgave af Zonealarm.
Antivirus programmet er ganske godt. Har selv kørt med det i laaaang tid.

FUT: dk.edb.sikkerhed

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-11-03 10:51

Sune mumbled his insignificant opinion in:
26vmrvksnpmst4og2qbf25p7kvmjetdvc8@4ax.com

> [...]
>
> Firewallen er en CA branded udgave af Zonealarm.
> Antivirus programmet er ganske godt. Har selv kørt med det i laaaang

Måske vi kunne få et lille review af den før vi splitter det hele ad for at
prøve noget tvivlsomt?

Har selv overvejet at prøvet noget nyt istedet for Nortons FW/AV 2003 (som
jeg er tilfreds med), men navnet "zone alarm" klinger stadigvæk lidt
skingert i mit øre..

Det er lidt et dumt område at lære af sine fejl på, så kommentarer til
ovenstående produkt er kærkomment.

/Sune #2

Fra : Sune

Dato : 20-11-03 22:38

On Thu, 20 Nov 2003 10:50:43 +0100, "Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> wrote:

>Måske vi kunne få et lille review af den før vi splitter det hele ad for at
>prøve noget tvivlsomt?

Det får du ikke af mig.
Jeg har benyttet begge produkter i lang tid og er ganske tilfreds.
(Og jo, jeg har også prøvet 100-vis af andre produkter, for sjov)

>Har selv overvejet at prøvet noget nyt istedet for Nortons FW/AV 2003 (som
>jeg er tilfreds med), men navnet "zone alarm" klinger stadigvæk lidt
>skingert i mit øre..

ZoneAlarm virker på min PC, det er nok for mig

Kun et kritikpunkt:
Installationen gik totalt galt i først omgang fordi jeg havde ZoneAlarm installeret i forvejen.

Mvh
Sune

Fra : slet EOKP1

Dato : 20-11-03 17:47

Hej Sune

Jeg forfulgte dit link og installerede de nye programmer. Jeg er
nu i tvivl om hvorvidt firewall umuliggør chatting, da nogen jo
prøver at skaffe sig adgang til min computer.

Jeg får enormt mange advarsler om blokering af IP adresser der har
forsøgt adgang.

Hilsen

Lars

Fra : Sune

Dato : 20-11-03 22:42

On 20 Nov 2003 16:47:17 GMT, fam.troels@EOKP1mail.dk (slet EOKP1) wrote:

>Jeg forfulgte dit link og installerede de nye programmer. Jeg er
>nu i tvivl om hvorvidt firewall umuliggør chatting, da nogen jo
>prøver at skaffe sig adgang til min computer.

De fleste advarsler er falske advarsler.
Find brugsanvisningen et sted på nettet :P

>Jeg får enormt mange advarsler om blokering af IP adresser der har
>forsøgt adgang.

Gå ind i programmet og vælg 'Alerts & Logs' og sæt den øverste 'Alert Events Shown' til OFF.

Mvh
Sune

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 22-11-03 12:25

slet EOKP1 wrote in dk.edb.sikkerhed:

> Hej Sune
>
> Jeg forfulgte dit link og installerede de nye programmer. Jeg er
> nu i tvivl om hvorvidt firewall umuliggør chatting, da nogen jo
> prøver at skaffe sig adgang til min computer.

Overhovedet ikke men det ville nok være en fornuftig ting at læse
dokumentationen først :)

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

"My parents where great. Tasted a lot like chicken"
-- David Breanaz as Angel the vampire in 'Angel'