ruller
Fra : JP

Dato : 19-11-03 13:30

Hey Folkens,
hvilke ruller skal der bruges til en hot50 for at den får et godt optræk,
når den kun er afdroslet?
/JP

Fra : Mr Cool Himself

Dato : 19-11-03 17:03

"JP" <@> wrote in news:3fbb6255$0$7165$ba624c82@nntp05.dk.telia.net:

> Hey Folkens,
> hvilke ruller skal der bruges til en hot50 for at den får et godt
> optræk, når den kun er afdroslet?
> /JP

Hvis du har fjernet blindrøret på den originale anbefaler jeg 5,5 til 6
grams. Men ruller er en videnskab for sig selv. Jeg havde en HOT50 der
var blæsende ligeglad med hvad jeg satte i af ruller - indtil jeg
skiftede hele varioen.

Kører du stadigt med en potte med blindrør på, kan det næsten ikke
betale sig at begynde at kigge på det.

Nu du er i gang, så skift topstykket til et højkomprimeret (et BigMax
topstykkke er fornuftigt). Det hjælper faktisk ret meget på dit optræk,
hvis du begynder at kigge på ruller.

Men fjerner du blindrøret og sætter et højkomp. topstykke på, så synes
jeg ikke engang du behøver at kigge på rullerne. Jeg kører med de
originale 7,5 grams i igen, for det giver ikke så meget, og jeg synes
den "fedtede" lidt for meget.

L8'r dude
/Mr.Cool

Fra : JP

Dato : 19-11-03 20:51

> Nu du er i gang, så skift topstykket til et højkomprimeret (et BigMax
> topstykkke er fornuftigt). Det hjælper faktisk ret meget på dit optræk,
> hvis du begynder at kigge på ruller.

Hvor stor forskel er der på bigMax topstykket og tun topstykker?

Fra : Mr Cool Himself

Dato : 20-11-03 11:02

"JP" <@> wrote in news:3fbbc999$0$7184$ba624c82@nntp05.dk.telia.net:

> Hvor stor forskel er der på bigMax topstykket og tun topstykker?

ved det faktisk ikke - købte et BigMax topstykke. Forhandleren sagde at der
ikke var nævneværdig forskel, hvis ikke jeg også skiftede til en tun-cylle.

Fordelen ved at skifte til et BigMax topstykke er at man ikke kan se
forskel og at det aldrig vil blive bemærket....