Suzuki Katana kan ikke starte
Fra : Tigeren

Dato : 19-11-03 13:00

Jeg har et lille problem med min kærestes Suzuki Katana.

Hun kørte på job om morgenen uden problemer og da hun skulle hjem kunne den
ikke starte.
Jeg har kun kigget kort på den, men skal ud og prøve at fixe den.

Der er ikke så meget strøm på batteriet, men selv om den får tilført strøm
kan den ikke starte,
heller ikke på kickstarteren.

Der er både benzin og olie. Der er dog ikke så meget blandingsolie, men det
skulle vel ikke have noget at sige sålænge
den ikke er tom. Der kommer også gnist fra tændrøret.

Har i nogle gode ideér.

Lasse

Fra : kehusband.tk

Dato : 19-11-03 13:06

Hej
sjovt du lige skriver det.
jeg har lige haft samme problem hvor jeg gik til en for handler. der gjorder
de følje ting
De satte et nyt cylender og stempel på. så hvis du prøver og kigge på
det.....

Tobias

Fra : Gert kristensen

Dato : 20-11-03 08:32

jeg ville nok prøve at rense karburatoren først.. der skal ikke meget til at
stoppe dysen .. frem for at skifte cylinder og stempel det koster jo ..kr
og da den kunne køre på job er det jo nok ikke lige det der er galt

Fra : pizza

Dato : 20-11-03 09:01

Hej lasse

Jeg har også en katana der gjorde det samme, på min var det den
udvendige tændspole der var kaput, har du checket om den gnister, det
kan også være tændrørshætten eller ledningen der er færdig check det
først og skriv tilbage jeg har en udvendig tændspole hvis det går helt
galt, de er herre dyre fra ny, og den fra thansen passer ikke på den er
til en suzuki ap50

Hilsen brian

http://www.kandu.dk/