distributionsliste
Fra : Mark

Dato : 18-11-03 11:07

Hej,

Jeg har et problem med en ny distributionsliste jeg er ved at lave, jeg
har tastet 108 personer ind i den, og nu vil den ikke gemme den, den
siger den er for stor ??

Software: Outlook 2003 på Exchange 2003

--
Mark

Fra : pre

Dato : 18-11-03 11:39

Den er da også stor

Meningen er at alle disse adresser skal stå enten i Til feltet, eller (nok
smartere) i Bcc eller Ccc feltet, så med din egen adresse i To.
Allerede i 2000 versionen stod der "mange adresser, f. eks. flere end 10".
Det egentlige problem er, at bare 20 adresser fylder skærmen hos modtagerne.
Løsningen må være små lister.
pre