~(tilde) og 180kb
Fra : Inger Buchard

Dato : 18-11-03 10:14

På mit skrivebord er der et par gange dukket op en ikon(ikke en genvej) med
~som navn og en størrelse på 180 kb.
Hvad er det?
Jeg kører win 98 og har kl 0904 (filens alder) downloadet en opdatering fra
Microsofts hjemmeside til Explorer 6.
Inger Buchard

Fra : L. E. P.

Dato : 18-11-03 17:07

Tue, 18 Nov 2003 10:13:37 +0100 skrev "Inger Buchard"
<ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> i en meddelelse:

> [...]
>Hvad er det?
>Jeg kører win 98 og har kl 0904 (filens alder) downloadet en opdatering fra

Det skulle efter sigende være en midlertidig fil som bliver oprettet
når man bruger Adressekartoteket og som OE ofte 'glemmer' at fjerne
igen. Du kan roligt slette den.

Hilsen Lars.

--
Fjern 'paa' i e-mail adressen hvis du vil skrive til mig.

Fra : Inger Buchard

Dato : 18-11-03 18:20

Tak for de beroligende ord.
Inger