Qmail installation
Fra : Martin Kiefer

Dato : 17-11-03 22:42

Hej

Jeg er ved at prøve at installere en maskine med qmail. men den fejler når
jeg forsøger at lave en make setup check.

Fejlen er som følger:
../load auto-str substdio.a error.a str.a
substdio.a(substdo.o)(.text+0x43): In function `allwrite':
: undefined reference to `errno'
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [auto-str] Error 1

Systemet er en HP netserver LC2000r, HP netraid controller og RedHat 9.0 med
de sidste opdateringer (dem der kommer med "apt-get upgrade")

Andre der har oplevet dette?

Fra : (

Dato : 17-11-03 23:21

"Martin Kiefer" <news1@kiefer.dk> writes:

> [...]
>
> Systemet er en HP netserver LC2000r, HP netraid controller og RedHat 9.0 med
> de sidste opdateringer (dem der kommer med "apt-get upgrade")

Det er vist det de skriver om her:

<URL:http://mirrors.sunsite.dk/qmailwww/top.html#patches>

I så fald skal du have en patch herfra:

<URL:http://mirrors.sunsite.dk/qmailwww/moni.csi.hu/pub/glibc-2.3.1/>