åbne ekstra vindue med indhold fra form.
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 17-11-03 21:32

hvordan kan man lave en <a href URL?(parameter fra felt name email)>

i en form med bl. a. et felt ved navn email, således en ny form popper op
hvor et inputfelt ved navn email er preudfyldt med indholdet af feltet fra
den kaldende form (som altså ikke er submittet endnu)

håber det er forståeligt hvad jeg mener .-)

finn

--
--- CykelSmeden.... edb på gadeplan

Hvis intet er anført, taler jeg om RH 7.3
og når jeg spørger, er det bare fordi jeg ved for lidt!